Ser bra ut tycker Jag. Äter du något kostillskott?
Tjena!
Jag är 16 och har tränat i ca: 9 månader, började seriöst för kanske 5 månader sen.
väger 68, 182cm lång
överkropp framifrån: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
rygg: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ben: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
kom gärna med kritik![]()
Ser bra ut tycker Jag. Äter du något kostillskott?
tack. lite svårt att spänna sig på bilder man själv tar.
jag tar whey-80 och kreatin. har dock paus på kreatinet nu
Sant, det är svårt. Själv la jag upp några bilder på mig själv för några månader sedan - kollar tillbaka på bilderna och inser själv att det Jag hade, inte var så mycket o ''skryta'' om precis. Går dock bra med träningen nu, har byggt ganska mycket på senaste tiden.
Hur ofta kör du? Vad har du för ''stats''?
Själv kör jag: Bicepcurl 18kg x6 med hantlar.
Hantelpress 23kg x 6.
Har ganska starka triceps också.. Kan dock inte alla namnen på träningsmaskinerna så jag kan inte yttra mig om hur mycket jag tar där.
Ett tips föresten är ''Gorilla king'' - gainern. Kör själv på den, väldigt god + ovanligt mycket protein + kolhydrater (köpte den för 500:- på Tnc i Sundsvall ''tncse.se''. Mors!
Jag kör 3ggr i veckan, har dock inte tränat på ca: 2 veckor då jag har ont i halsen.. känns förjävligt att inte träna.
jag kör inte bicepscurl med hantlar men kör med "z-stång" 27 kg x10
hantelpress kör jag endast lutandes för övre men då kör jag 22.5 x10 eller 25 x5
tänkte köpa gainer på gymgrossisten, eftersom de har erbjudande med kreatin bland annat.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)