Det svar min kompis fick av en idrottsmänniska var:
"Hur åt du innan?"
Det vill säga är att vi måste ha lite mer information om hur du åt innan och tränade eller något sådant innan?
Har du ändrat din kost något?
Sedan ska du få ett bra svar!
Hej
Jag har nu tränat på ett riktigt gym i 1 månad nu och det känns helt underbart.
Jag kör så tungt som möjligt, 3x5-6rep. Basövningar. 3ggr i veckan i gymmet, 1 timme till 1,5 timme.
vill lägga på mig lite vikt men tydligen så har jag gått ner i vikt istället. Äter 4-5 gånger om dagen, så jag går inte hungrig, dricker mellan 1,5 - 2,5 liter vatten om dagen.
är det nåt kroppen gör när den kommer igång med träning, att den den går ner i vikt först och sedan går upp i vikt? bli av med vattenvikten så att säga
Vägde 71kg för en månad sen, väger nu 66kg, det är en jävla snabb viktras på en månad.
kan väl säga att jag e mycket starkare nu än innan, kroppen har börjat forma sig.
Mvh
sebbe
Det svar min kompis fick av en idrottsmänniska var:
"Hur åt du innan?"
Det vill säga är att vi måste ha lite mer information om hur du åt innan och tränade eller något sådant innan?
Har du ändrat din kost något?
Sedan ska du få ett bra svar!
Det är stor skillnad på att vara mätt och att faktiskt ha ett kalori-överskott. Berätta gärna vad du äter för uppenbarligen är det här problematiken ligger.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)