+ Svara på ämne
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: 16 år, 65-67kg, runt 1,77 lång, 3 bilder. Kritik om vad som behöver förbättras?

Jonte95 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2010

Standard 16 år, 65-67kg, runt 1,77 lång, 3 bilder. Kritik om vad som behöver förbättras?

Hallå

Jag tänker posta 3 bilder så att jag kan få höra lite kritik & tips, mitt mål är att bygga mig lite maffigare. kanske tycker ni att någon muskelgrupp ser lite mindre utvecklad ut än resten av kroppen, kom isåfall med kritik.

Jag fyllde 16 nu i Januari och jag har tränat ett par månader. Jag gick upp ifrån 60-65kg på cirka 1 månad då jag åt Gainer pro 4kg pulver och styrketränade.

Då det var slut så köpte jag ''Gorilla king'' 4kg, som tydligen ska vara en värstinggainer som jag blev rekomenderad om. Jag har druckit ca 1,5kg gorilla king då jag tränat, dock så har det varit lite slappt med träningen vid jul/nyår...

Dock så ligger jag kvar på 65-67kg. Längd: 1,75-179.

Kom gärna med synpunkter och kritik.

Denna måste ni Rotera ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Jag knäppte med min Mobilkamera på 3Mp, jag är lite biffigare i verkligheten, bör tilläggas att jag slappnar av och EJ spänner mig på bilderna också, men det förstår ni nog .

inzaight är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

Räcker det inte på kolozeum?

Nä skoja bara, Ser inget ovanligt, en vanlig 16 åring.

Baxpin är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Uppenbarligen så kör du med fel gainer...

Men allvarligt talat: Du är ca 177 cm lång, väger inte mer än ca 66 kg och har tränat "ett par månader" (där det dessutom "varit lite slappt med träningen vid jul/nyår"). Jag vill helst inte verka internet-stöddig, men nog inser även du det tramsiga i frågeställningen?

Skippa gainern, ät mer mat, drick mycket mjölk, träna tunga basövningar och bekymra dig inte för att magrutorna försvinner.

thomasso är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

vad tränar du då när du väl tränar? var inte rädd att tästa vad din kropp klarar. kroppen säger ganska snabbt ifrån ifall det är för tungt men klarar man det så fortsätt men mitt råd är iaf att du ska träna 3gånger i veckan tex måndag sen vila tisdag sen träna onsdag sen vila torsdag och sen träna fredag du kommer bli mer härdad och musklerna växer mkt fortare fast kanske du redan vet hehe lycka till!

Jonte95 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2010

Standard

Jag har inte tränat på ca 3-4 veckor nu, är 1,76cm lång och väger ca 67-68kg. Det har inte gått så bra med träningen osv förut då jag haft skola och massa annat + 5/7 dagar i veckan tränade jag. Kanske på sommarlovet, men inte just nu. Därför så kör jag igång igen på måndag och då tänkte jag köra 3 dagar i veckan.

inzaight är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard

räcker det inte med ett forum jonte95? Jag har sett att du har lagt upp på både kolo,muscles,fragbite.

t ex här Fragbite - Den svenska sidan fr allt om Counter-Strike och lite till

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg