Nu till saken: Jag jobbar i perioder om 18 dagar /14 lediga, under dessa 18 dagar är jag uppe från 06 till 23 och jobbar 15 h av dessa, efter ett arbetspass joggar/går jag 40min-1h.
Min nuvarande vikt pendlar mellan 79-82 kg, är 183 lång och jag har en relativt god muskulatur. det jag skulle behöva hjälp med är att hitta ett riktigt upplägg för min kost under dessa perioder med arbete. jag har inga problem med en strikt diet, och äter i nuläget inget godis/snacks/läsk annat med uppenbart innehåll av socker eller fett i stora mängder, all pasta o dyl utbytt mot fullkorn och proteiner/sallad är större delen av måltiden, mellan måltiderna äter jag hårt bröd och päron/bananer.
Det jag skulle behöva hjälp med är ett närmare exakt definierat schema för hur jag skall äta/gå ner 4kg till, har varit uppe på 90 strecket och det kommer aldrig att få ske igen.
Finns det någon vänligt sinnad själ som kan förbarma sig att knåpa ihop ett dagsschema för mat/dryck för mig, rek på kallorier/typ av mat/tider så skulle jag äntligen kunna få en sommar med den där omtalade magen man drömt om.
Tack på förhand!
(har ingen möjlighet till "klassisk" styrketräning så jag jobbar offshore)
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)