Hej!
Jag är en glad tjej som läser på högskolan inom området hälsa (men läser ej till PT). Jag skulle vilja gå ner några kilo (ca 5) men känner att jag behöver extra motivation.
Jag har en idé om att samarbeta med någon via mejl. Vi kan då stötta varandra, hålla koll på varandra och rapportera våra framgångar/motgångar till varandra under några veckor.
Idén kommer från det att det finns personliga tränare som jobbar via mejl, men till en rejäl kostnad. Samma idé skulle kunna användas av oss som inte jobbar som PT, utan istället har ett personligt mål att gå ner i vikt och kan hjälpa varandra gratis. Det blir ungefär som att ha en kompis som hjälper till, men med bekvämligheten att ta det över epost och kunna vara mer fokuserad på det som behöver göras.
Jag söker någon som är nyfiken på detta sätt att arbeta. Personen behöver inte ha någon som helst utbildning inom hälsa. Är det någon tycker detta upplägg låter intressant?
Detta låter som en utsökt plan=) Skicka gärna ett mail till mig då på Exereon_99@hotmail.com så kan vi ju talas vidare där![]()
MVH Mikael
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)