Hejsan,
Blir ett kort svar även här... Gå ner i vikt är knappast dyrt, du sparar snarare pengar på det.Du behöver inga tillskott och du behöver inte träna... Fortsätt i den stilen du gör nu, ät nyttigare helt enkelt och framför allt mindre kCal.. så blir det verkligen inte kostsamt för dig.
Det bästa målet du kan ha är att ha mål på längre sikt, snabba och intensiva planer går oftast i brak.
Vill du däremot lägga lite pengar för att få fart på sakerna, så hade jag försökt satsa först och främst på att bara komma iväg till träningen, börja lätt.. kör inte för hårt, kör inte för länge, och viktigast... se till att du har "kul"!! Att det är skoj tycker jag personligen är jätte viktigt när målet är att rasa i vikt..
Har du pengar som sagt, så kan du även kosta på dig kosttillskott som sänker kortisolnivåern i kroppen,minskar hungerkänslan, ökar metabolismen, produkter så som Lean-FX.
Kom ihåg att detta är bara vad jag anser och vad jag hade gjort. Du behöver som sagt inte slänga pengar på något alls, men hjälp finns det ju alltid om plånboken tillåter det.
Ha en fortsatt trevlig kväll
Andréas Karlsson
Athletic Xtreme I Rep