+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: 98,7 kilo, måste bort!

Luum är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2010

Smile 98,7 kilo, måste bort!

hejsan!

Första gången ja skriver här i forumet, hoppas de kommer bli bra här!

De är såhär, jag är en tjej på 19 år, väger 98,7 kilo och är 162 cm lång. jag har inte alltid varit överviktig utan när jag blev tillsammans med min sambo (3 år sedan) så blev de mycket myskvällar framför tvn och chips m.m och helt plötsligt så stod vågen från 62 kilo-105 kilo. Inte klokt hur snabbt man kan gå upp i vikt. Jag har lyckats gå ner 6 kilo på 4 månader med att bara dra ner på ätandet och godis lite, men nu så har jag blivit så sporrad att rasa i vikt till min målvikt 60-65 kilo, och skulle vilja ha tips av er hur man gör för att gå ner minst ½ kilo i veckan utan att det ska behöva bli jättedyrt!

Jag har inget problem med kroppen annars, så jag klarar av all styrketräning och jag är inte heller glutenintolerant eller nåt, så bomba mig me tips! Mvh Nillah!

Andreass avatar
    Andreas är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Hejsan,

Blir ett kort svar även här... Gå ner i vikt är knappast dyrt, du sparar snarare pengar på det.Du behöver inga tillskott och du behöver inte träna... Fortsätt i den stilen du gör nu, ät nyttigare helt enkelt och framför allt mindre kCal.. så blir det verkligen inte kostsamt för dig.

Det bästa målet du kan ha är att ha mål på längre sikt, snabba och intensiva planer går oftast i brak.

Vill du däremot lägga lite pengar för att få fart på sakerna, så hade jag försökt satsa först och främst på att bara komma iväg till träningen, börja lätt.. kör inte för hårt, kör inte för länge, och viktigast... se till att du har "kul"!! Att det är skoj tycker jag personligen är jätte viktigt när målet är att rasa i vikt..
    Har du pengar som sagt, så kan du även kosta på dig kosttillskott som sänker kortisolnivåern i kroppen,minskar hungerkänslan, ökar metabolismen, produkter så som Lean-FX.

Kom ihåg att detta är bara vad jag anser och vad jag hade gjort. Du behöver som sagt inte slänga pengar på något alls, men hjälp finns det ju alltid om plånboken tillåter det.

Ha en fortsatt trevlig kväll
    Andréas Karlsson
    Athletic Xtreme I Rep

Andreass avatar
    Andreas är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Ps.

Du vill nog inte gå ner i vikt för snabbt! Risken att huden inte hinner dra ihop sig ökar drastiskt med allt för snabba metoder, vilket resulterar just det som hände Adam Sandler's filmkaraktär i filmen Click

Andréas Karlsson
    Athletic Xtreme I Rep

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Måste jag bulka och deffa?
    Av Randy_Newman i forum Styrketräning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 23:16
  2. Hur mycket motsvarar ett kilo muskler i fett?
    Av Amoniak i forum Dieter, deff och viktminskning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 22:56
  3. Måste träning vara så komplicerat?
    Av challenger i forum Övriga diskussioner
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 13:47
  4. måste man träna ben?
    Av gandalf i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 13:56
  5. få bort ölmagen