Svårt att säga utan att räkna ut kCal på hela dagsintaget...Men, och nu är det min åsikt... Jag hade dumpat knäckebröden, och ätit mer snabba kolhydrater och protein direkt vid 7, sen vid 9 hade jag nog droppar kolhydraterna och ökat upp med mera fett och proteiner.
Lunch, svårt att säga eftersom du äter ute, men en kötträtt är ju bara att rekommendera.
Lunchen vid 17.00 gillar jag inte rikigt, det är alldeles för tätt in på att äta en så pass stor måltid inför passet, du har inte möjlighet att äta något vid 15.00 tiden istället ? och istället proppa i dig BCAA/kolhydrater , Protein/kolhydrater innan träningen precis istället ?
Likaså vid 20.00 så hade jag gärna ätit mycket protein och FETT...
Vill du öka i massa så måste du se till att äta, det är inte alltid så lätt som vissa tror.. Vissa har lika mycket problem att gå upp i vikt som vissa har att gå ned i vikt...
Själv så ligger jag på bulkperiod och har fortfarande inte gått upp något att nämna, eller tror att det är 1 kilo nu på ett antal veckor...Måste öka intaget av mitt fettintag, så idag blir det en hel påse med chilinötter för att fylla upp protein och fettkvoten ...
Ett tips är bara att vara kreativ och var inte rädd för fett! Sen kommer vi ju alla till en punkt där det känns som man har stagnerat totalt och bara står och stampar... Går du inte upp i vikt så äter du helt enkelt för lite