Känsligt ämnde det där med Olimp eller??
Har sökt efter andra trådar och kommertarer om Olimps produkter men inte hittat speciellt mkt.
Har kört ett tag med olimps produkter nu. Smakat bra och tror även det har gett resultat.
(tycker det är svårt att veta vad som är träningens förtjänst och kosttillskottets förtjänst)
Nu senast jag beställde blev jag lite besviken. Dom har ändrat nåt så det smaker och luktar mycket mer kemiskt. Känns inte alltför kul å hälla i sig det. Kör med Top Mass som gainer och System Protein 80. testade även whey complex 100%
Någon som har upplevt detta mer än jag? Vad har ni för uppfattning om Olimps produkter?
Känsligt ämnde det där med Olimp eller??
Har sökt efter andra trådar och kommertarer om Olimps produkter men inte hittat speciellt mkt.
Hejsan!
Känsligt ämne Olimp? Inte vad jag vet..
Jag ger inte mycket för Olimps produkter, i min mening så lever dom mer på sitt namn och sina produkters namn. Har testat flera av dom, men aldrig blivit besviken.. (Har aldrig förväntat mig något från dom, så där av aldrig besviken.)
Jag tycker du istället skulle satsa på ett protein från något av Body Science, FX eller Whey-XX. Släng inte pengar i sjön på dyrare produkter med samma innehåll.
Andréas Karlsson
Athletic Xtreme I Rep
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)