Kanske lite tidigt att förvänta dig stora resultat utav vad jag tror det är, en gainer?
Du kommer inte bygga stora mängder muskler för du precis börjat träna och dricker nått som enligt din återförsäljare säger "du blir stor och stark på en månad"
Du har precis börjat din gymkarriär, du skall nu lägga en grund av muskler i kroppen, få upp lite styrka, få musklerna att fatta "aha nu skall jag bygga muskler, jag behöver nog lite mer energi som proteiner och kolhydrater" och det kan ta ett tag beroende från person till person.
Nu kommer jag vara emot Baxpin lite här, men att träna varje muskel varannan dag skulle jag dock inte rekommendera, visst han har precis börjat men de gör inte att återhämtningen blir snabbare, eller hur?
Jag gjorde de misstaget när jag började, jag tränade rygg, armar och bröst för jag trodde man blev stor då, innan jag fick kunskap.
En muskel behöver minst 72h vila, helst mer, jag tränar varje muskel en gång i veckan, utom om det är någon jag släpar efter i, den tränar jag två under vissa perioder, men då är muskeln fått mer än 72h vila.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)