Du behöver inte ta något pulver öht! Skit i pulver, pulver är för pulver.
vill få ett bra schema och gå efter, kör uthållighet är inne på andra veckan nu .
gammla schemat .
mån. triceps, bis.. axlar rygg och mage
tis . vader, ben mm ( underkropp )
ons. samma som måndagen
torsdag. samma som tisdagen .
kör 13x3 på samtliga muskelgrupper med låg/lagom vikt
sen har jag en fråga , är det nån ide att ta protinpulver mm när man nyss börjat eller ska man ta det senare ?
Du behöver inte ta något pulver öht! Skit i pulver, pulver är för pulver.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Dit schema är skit rent utsagt.
Dina muskler hinner inte få riktig vila, dina pass lär ligga på 3 - 4 timmar om du skall köra igenom allt.
Kolla runt på forumet på mina och Andreas schema förslag.
Ang proteinpulver så vänta i alla fall tills du har tränat regelbundet i 6 månader.
Robban, vad är det för fel med att köra över/underkropps pass? Du har ingen aning om vilka övningar han kör så du borde inte kunna veta hur långa hans pass är? Dessutom så hinner hans muskler vila sig med det där schemat. Han vilar varje muskelgrupp 48h mellan varje pass vilket är tillräckligt som nybörjare.
Senast redigerad av noshornin den 2010-09-13 klockan 23:12.
Aggressivitet visar på rädsla och bristande teknik.
Sant, dock vet jag inte vad hans mål är, men jag skulle aldrig rekomendera detta till nån som vill bygga.
En muskel behöver minst 72h vila.
Jag gjorde själv det misstaget när jag började min gymkariär, byggde riktigt dåligt för vara nybörjare.
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
jag tränar max en timme per gång då jag tränar, någon längre tid behöver jag inte på mig, så det blir ca 4 timmars träning i veckan.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)