+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Schyssta creatin ?

Lundahl är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Maj 2009

Post Schyssta creatin ?

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Hejsan. Har kört med creatinet "BlackBox" nu i 3 månader. behöver något nytt kroppen har vant sig vid det ...

Vad kör ni med för något ?

Andreass avatar
    Andreas är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Använder inget kreatin just nu, om jag använder något så är det vanligt mikroniserat kreatin
    Använder mig av testosteronökare så som Mass-FX och Hard-FX tillsammans, ut över det så är det proteinpulver.

Dock fick jag hem en PWO produkt idag som heter Carnobolic, den ser jag verkligen fram emot att testa nu dom kommande veckorna
    Andréas Karlsson
    Athletic Xtreme I Rep

Reg.datum
    Maj 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Andreas Visa inlägg
    Använder inget kreatin just nu, om jag använder något så är det vanligt mikroniserat kreatin
    Använder mig av testosteronökare så som Mass-FX och Hard-FX tillsammans, ut över det så är det proteinpulver.

Dock fick jag hem en PWO produkt idag som heter Carnobolic, den ser jag verkligen fram emot att testa nu dom kommande veckorna
    Mass-Fx o Hard-Fx fungera bra tsm eller ? Kan du förklara lite vad det gör o vad de kostar tsm ?

Har kollat runt lite o fundera på att köpa creatine monohydrate ? o testa några veckor tror du att det kan va något o ha eller ha du testat det ?

Andreass avatar
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Creatine Monohydrate är omtyckt och billigt i början, men sen börjar många tröttna på det då dom inte känner att effekterna är så stora, men även många älskar det.
    För mig, så upplever jag inte någon nämnvärd effekt av det, men kom ihåg att alla är olika, vissa känner jätte mycket av det, vissa känner inget alls.

Mass-FX är en testbooster som ökar framför allt det fria testosteronet i kroppen som medför ökad styrka och muskelmassa. Hard-FX är designat för att öka testosterontillverkningen. Båda är väldigt bra en och en, men dom är ännu bättre tillsammans, då dom är designade för att öka effekterna av varandra.

Muskelbygget.se säljer båda dom produkterna och är en väldigt bra och serviceinriktat företag.
    Direkt länk till kosttillskotten:
    Anabolic Extreme - muskelbygget.se

Cirka 1000 kr kostar dom tillsammans, det är nästan samma pris som man får ge för t.ex. BSN Cellmass och BSN NO-Xplode tillsammans.

Du får välja efter vad din plånbok tycker. Men väljer du Mass-FX och Hard-FX så är jag övertygad om att du kommer vara nöjd med resultatet!

Gå gärna in på www.athleticxtreme.com/forum och fråga tillverkarna fall det är något du undrar över, dom övervakar forumet dagligen och svarar i princip varje dag.
    Andréas Karlsson
    Athletic Xtreme I Rep

Reg.datum
    Maj 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Andreas Visa inlägg
    Creatine Monohydrate är omtyckt och billigt i början, men sen börjar många tröttna på det då dom inte känner att effekterna är så stora, men även många älskar det.
    För mig, så upplever jag inte någon nämnvärd effekt av det, men kom ihåg att alla är olika, vissa känner jätte mycket av det, vissa känner inget alls.

Mass-FX är en testbooster som ökar framför allt det fria testosteronet i kroppen som medför ökad styrka och muskelmassa. Hard-FX är designat för att öka testosterontillverkningen. Båda är väldigt bra en och en, men dom är ännu bättre tillsammans, då dom är designade för att öka effekterna av varandra.

Muskelbygget.se säljer båda dom produkterna och är en väldigt bra och serviceinriktat företag.
    Direkt länk till kosttillskotten:
    Anabolic Extreme - muskelbygget.se

Cirka 1000 kr kostar dom tillsammans, det är nästan samma pris som man får ge för t.ex. BSN Cellmass och BSN NO-Xplode tillsammans.

Du får välja efter vad din plånbok tycker. Men väljer du Mass-FX och Hard-FX så är jag övertygad om att du kommer vara nöjd med resultatet!

Gå gärna in på www.athleticxtreme.com/forum och fråga tillverkarna fall det är något du undrar över, dom övervakar forumet dagligen och svarar i princip varje dag.
    Aha Okej. Men det låter ju fint men som sakt lite för mycket pengar just nu. men ska lätt testa de te näst nästa månad .. Men funderade lite runt om man kör på "creatine monohydrate" som inte inerhåller koffin. så tänkte jag om man kan blanda "blackboxen" med "creatine monohydrate" för "blackboxen" har en väldigt hög koffin halt + 14 olika aminosyrer. o skjuter på bra så det kliar o stiker i ansiktet när man tar 2 skopor Så va tror du att dom gå blanda ?

Andreass avatar
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Jo men gör så, man ska alltid följa plånboken, annars blir det jobbigt haha

Du kan blanda monohydratet med blackbox, men jag hade inte rekommenderat, då du får i dig väldigt mycket kreatin, och det finns redan creatine i blackbox.
    Jag vet ej vad för sorts kreatin i Blackbox, men det är förmodligen just monohydratet.
    Har du möjlighet att länka till blackbox, så kan jag kolla innehållsförteckingen.

Det jag menar lite kort är, det finns ingen mening med att slösa pengar på creatine monohydrate då du redan kör på ett annat kreatin/likadant kreatin. Jag kan dock erkänna att jag har kört med dubbelkreatin iform av monohydrat och cellmass, och upplevt att det gick lite bättre, men verkligen inte värt det. Om det är fakta eller inte det vet jag ej, kan mycket väl vara placebo, men båda 2 är lika välkomna i styrkevärlden

Alternativ till blackbox kan vara att köpa creatine monohydrate, bcaa eller eaa och dricka kaffe innan träningen, kommer bli betydligt billigare än blackbox, även att jag inte vet vad den kostar

Åtkom gärna när du har kört med Mass-FX och Hard-FX , hade varit roligt att läsa dina framsteg av det.
    Andréas Karlsson
    Athletic Xtreme I Rep

Robbbans avatar
    Robbban är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Kroppen bildar eget protein i kroppen från t,ex kött m,m men i väldigt liten mängd, tar du kreatin tillskott för länge så tänker kroppen " åå va bra, jag behöver inte tillverka detta, ja får i mig mer än nödvändigt ändå "
    Så ta dig en kreatin paus för få tillbaka "egen tillverkningen" vilket är att tipsa.
    Sen så skall du endast ta ca 6gram kreatin /dag.
    Köper du monohydrate så skall du även köpa till kolhydratspulver för få användning utav kreatinet, med hjälp av kolhydraterna kommer kreatinet ut i blodet, dricker du kreatinet rent så kommer kroppen endast ta åt sig ca 20% och du kommer pissa ut resten.
    Färdiga prestationshöjande ínnehåller oftast kreatin och koffein, som t,ex Rage, No-Explode, Crack m,m.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Creatin bryter ner protein .. ?
    Av Lundahl i forum Kosttillskott
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 20:50

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg