Creatine Monohydrate är omtyckt och billigt i början, men sen börjar många tröttna på det då dom inte känner att effekterna är så stora, men även många älskar det.
För mig, så upplever jag inte någon nämnvärd effekt av det, men kom ihåg att alla är olika, vissa känner jätte mycket av det, vissa känner inget alls.
Mass-FX är en testbooster som ökar framför allt det fria testosteronet i kroppen som medför ökad styrka och muskelmassa. Hard-FX är designat för att öka testosterontillverkningen. Båda är väldigt bra en och en, men dom är ännu bättre tillsammans, då dom är designade för att öka effekterna av varandra.
Muskelbygget.se säljer båda dom produkterna och är en väldigt bra och serviceinriktat företag.
Direkt länk till kosttillskotten:
Anabolic Extreme - muskelbygget.se
Cirka 1000 kr kostar dom tillsammans, det är nästan samma pris som man får ge för t.ex. BSN Cellmass och BSN NO-Xplode tillsammans.
Du får välja efter vad din plånbok tycker. Men väljer du Mass-FX och Hard-FX så är jag övertygad om att du kommer vara nöjd med resultatet!
Gå gärna in på
www.athleticxtreme.com/forum och fråga tillverkarna fall det är något du undrar över, dom övervakar forumet dagligen och svarar i princip varje dag.