+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vart kan man köpa Kreatin?

Kagge är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard Vart kan man köpa Kreatin?

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Jag letar efter kreatin för jag har hört att det är bra när man bygger muskler och liknande saker. Men när jag tittar efter ställen man kan köpa kreatin på google så kommer det ju upp massor av sidor som säljer.

Saken är den att jag inte riktigt är säker på hur mycket Kreatin jag behöver eftersom jag aldrig har använt mig det förr.

Kan någon här vara snäll och tipsa mig om en bra sida som säljer kreatin till ett bra pris, samt berätta om hur mycket kreatin jag bör köpa?.

Andreass avatar
    Andreas är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Hejsan Kagge,

Ja kreatin finns ju på flertalet ställen, och i olika former. Är det första gången du använder det, så rekommenderar jag att du kör med vanligt Kreatin Monohydrate. Vart det är billigast är jag inte helt säker på, men själv så kör jag med Kreatin från gymgrossisten, då jag anser att det fungerar bra samt att det har ett bra pris.

2 x Creatine Monohydrate, 500 g - Gymgrossisten : Kosttillskott Protein Hälsokost Whey-80 Gainer Pro Träning Kreatin hittar du hos Gymgrossisten™

Just nu har dom ett kanon erbjudande, 2 paket till priset av 1, totalt 99kr plus fraktkostnad.

På paketet så finns det tydliga instruktioner om hur du ska använda det, man behöver iofs inte använda sig av uppladdningsdosen, men eftersom du är ny och inte har kört med det förut, så rekommenderar jag att du följer instruktionerna.

Hoppas du blir nöjd.
    Andréas Karlsson
    Athletic Xtreme I Rep

noshornins avatar
    noshornin är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2010
    Blogginlägg
    17

Standard

Kagge, enligt inläggen jag läst av dig så är du helt nybörjare inom styrketräning. Jag tycker du ska lägga din tid på att lära dig att utföra basövningar rätt, sköta din kost och vila istället för att börja köpa kosttillskott. Du kommer få mycket resultat av din styrketräning framförallt i början ändå. Sen om några månader kan du kommit så långt att du får problem med att öka vikten så kan du börja fundera på kreatin.

Kreatin är inget mirakel pulver som ger dig muskler. Det enda det gör är att du typ kan lyfta några kilo mer på gymmet. Som nybörjare svarar kroppen ändå bra och du kan utan bekymmer öka vikten varje träning utan kreatin.
    Aggressivitet visar på rädsla och bristande teknik.

Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Jo jag har hört att man ska börja med Kreatin efter någon månad när man nyss har börjat styrketränat.

Men om man ändå börjar med kreatin nu så hjälper det väl lite? Visst, det kanske är lite onödigt men ändå.

Toothpick är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Precis som noshörning sa är Kreatin är inget mirakel pulver som ger dig muskler. Det är inte ens säkert att din kropp reagerar på Kreatin.

Som nybörjare ökar man friskt den första tiden, så det finns egentligen ingen anledning för din del att att ta kreatin. Bara du kör tungt i gymmet och äter rätt kommer du att lägga på dig en del muskler och bränna fett.

Doseringsråd står på förpackningen, så om du verkligen vill testa så finns det bra erbjudande på gymgrossisten bara att köpa....

Andreass avatar
    Andreas är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

Kreatin är inte bara till för att bygga muskler, den hjälper till på flera sätt. Det är inget fel att ta det i början när man är ny på träningen, den hjälper en att återhämta sig snabbare. Det kan vara speciellt bra i början, då man kan ha lite extra ont efter träningen. Placebo effekten är relativt bra med för den som aldrig tagit något annat
    Andréas Karlsson
    Athletic Xtreme I Rep

Reg.datum
    Jul 2009

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Citat Ursprungligen postat av Toothpick Visa inlägg
    Precis som noshörning sa är Kreatin är inget mirakel pulver som ger dig muskler. Det är inte ens säkert att din kropp reagerar på Kreatin.

Som nybörjare ökar man friskt den första tiden, så det finns egentligen ingen anledning för din del att att ta kreatin. Bara du kör tungt i gymmet och äter rätt kommer du att lägga på dig en del muskler och bränna fett.

Doseringsråd står på förpackningen, så om du verkligen vill testa så finns det bra erbjudande på gymgrossisten bara att köpa....
    Jag funderar iallafall på att köpa två stycken påsar från gymgrossisten bara för att priset är helt okej. 99 Kr är ju som att ta en pizza och lite till när man är ute med polarna så jag tycker inte alls det är så farligt.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Var köpa sitt kosttillskott?
    Av jontk i forum Kosttillskott
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 23:27
  2. Kan muskler bli fett?
    Av egen i forum Styrketräning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 19:43
  3. Köpa protein
    Av isaac i forum Kosttillskott
    Svar: 4