+ Svara på ämne
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Bränna bort fläsket.

Kagge är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2009

Standard Bränna bort fläsket.

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Ursäkta för den otroligt dåliga rubrik som jag skrev, men jag kom inte på något bättre.

Iaf så är jag en kille,18 år och som har ett BMI som ligger runt 19 och fettprocenten ligger på 18%(Detta enligt min crosstrainer så det kanske inte är helt 100 när det gäller värdena). 186cm lång och väger väl ca 66 kg.

Nu är det så att jag har en del onödigt fett på magen och lite på resten av kroppen som jag skulle vilja bli av med snabbt, riktigt snabbt. Hur gör jag för att få bort det på så kort tid som möjligt?

Jag har en Crosstrainer och ett hemmagym.

Vad är bäst att köra med för att få bort det fläsket som jag har? Crosstrainer eller ut och gå i skogen?

Fan.. hur ska jag gå till väga för att bli smal snabbt?

Kanske postade fel men isåfall så får någon moderator flytta för jag vet ej hur man gör.
    Senast redigerad av Kagge den 2010-08-16 klockan 18:52.

Baxpin är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Du är ju redan på gränsen till underviktig. Smal, men fet? Som ett pommes frite.

Jag är övertygad om att du skulle må bättre av att lägga på dig några kilo muskler. Varför ska det gå "riktigt snabbt"? Om du ger dig själv några månader så kommer du kunna utveckla en mycket sundare inställning till din kropp och din träning.

Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Baxpin Visa inlägg
    Du är ju redan på gränsen till underviktig. Smal, men fet? Som ett pommes frite.

Jag är övertygad om att du skulle må bättre av att lägga på dig några kilo muskler. Varför ska det gå "riktigt snabbt"? Om du ger dig själv några månader så kommer du kunna utveckla en mycket sundare inställning till din kropp och din träning.
    Jag är lång, smal men har också lite för mycket fet här och där. Saken är den att jag har lite fett runt om på magen, hakan och "kärlekshandtagen" Eftersom jag nyligen har träffat en tjej och lite annat så vore kul att få kunna visa upp sig utan att se ut som en osund människa.. eller ni förstår nog.

Iaf här är ett par bilder, dock så ljuger ju bilder. När jag sitter ner på en stol så har jag nog med fläsk för att kunna ta ett stadigt grepp om bilringen på magen.
    http://img63.imageshack.us/img63/8659/imag0195n.jpg
    http://img844.imageshack.us/img844/2121/imag0196.jpg

Det finns ju lite fläsk där på bilderna inte några direkta muskler heller men. Hur ska man på den enklaste och snabbaste sättet få bort det lilla fettet som finns? Efter det så kan jag börja tänka på muskler.

Toothpick är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Gör ett BMI-test så kan du konstatera att du är normalviktig men gränsar till underviktig.

Ta promenader i rask takt. Ut och spring eller cykla och du bränner mkt kalorier.

Det finns flertal övningar här på sidan med bla bra magövningar.
    Hakan vet jag inte men var beredd på att det tar tid att få en fräsch kropp..

Lycka till!
    Senast redigerad av spiderman den 2010-08-17 klockan 00:31.

Reg.datum
    Jul 2009

Standard

Jag är inte så jättefläskig på hakan men det finns lite som ska bort där iaf

Jag är öppen för alla förslag för att få en snyggare kropp.

Nu så undrar jag hur mycket kreatinpulver kan tänkas kosta. Någon som vet?

Reg.datum
    Jul 2009

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Jag är inte så jättefläskig på hakan men det finns lite som ska bort där iaf

Jag är öppen för alla förslag för att få en snyggare kropp.

Nu så undrar jag hur mycket kreatinpulver kan tänkas kosta eller något bra medel som man kan ta så man får snabbare resultat när det gäller styrketräning. Någon som vet?
    *
    Ändrade lite på inlägget

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Bygga muskler och bränna fett samtidigt?
    Av barber i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 01:05
  2. få bort ölmagen
    Av henrik i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 20:30
  3. bygga muskler bränna fett
    Av trosten i forum Styrketräning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-01, 18:18
  4. Bygga muskler och samtidigt bränna fett