Min personliga åsikt är ju att allt från dessa TV-Shops är inget att ha, inte för att dom är helt värdelösa det säger jag inte om allt dom har. Men reklamen och det dom lovar om dessa saker som dom inte gör har gjort mig bitter mot dom. Hur skulle du reagera om ICA sålde dig ett kilo kött och när du kommer hem har du bara 300g.
Men angående dessa produkter rent allmänt tycker jag att det är slöseri utav utrymme, på sommarn är det vackert ute så man borde köra kond utomhus och alla gym har cyklar så jag ser inte varför man ska köpa hem en sån här produkt. Sen så är det väldigt lätt att passera puls gränsen från förbränning till kondition träning med den här masiknen skulle jag gissa, så frågan är om du vill få väldigt bra kondition och har en massa utrymme hemma du inte kan göra något roligare med.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svara med citat
). Sen så har dom säkert en och annan städ produkt som inte är helt fel, men själva träningens utrustningen dom har är som alla utrustning på gymmet. Finns inte en maskinen eller dansprogram här i världen som ger "hela" kroppen dröm formerna, dom tränar bara en liten del av det dom säger och för att ha bra utrustningen hemma så rekommenderar jag en skön säng en vacker TV anläggning med brett sortiment av filmer och kanske ett par nya köks maskiner. Det är tre viktiga delar för att växa/minska och tränings delen tycker jag vi kan lämna kvar på gymmet, men det är bara min åsikt.
Sen tycker jag inte om att göra om min lägenhet till en träningslokal