Men självklart så är allt relativt, salt är livsviktigt för kroppen, men i förstor mängd så är det dödligt. Så är det med allt.
Sen som jag sa tidigare så producerar din kropp taurin, och du får i dig taurin i all animalisk mat du äter. Detta ämne är inget du kan undvika från maten , om du inte är vegan, men du kan dock undvika en större dos av det.
Taurin - Livsmedelsverket
Du kan ju inte skriva att man ska byta ut koldioxid mängden mot taurin för att man ska förstå poängen, och sen skriva att att alkohol och snus inte är direkt dödligt ? Försöker du vara relativ åt ena hållet, så måste du vara det åt andra hållet också.
* Det räcker med 20-50g nikotin för att döda en människa.
* Det sker cirka 6000 dödsfall per år i Sverige pga av Alkohol, och detta är något du får räkna med även om inte alla är direkta fall utav förgiftningen.
* Generellt så dör en människa på en promille halt över 4.
Angående allt det andra du skrev så kan jag inte kommentera något om det, då jag inte är insatt i vad KBG och Putin har gjort.
DuKanVaraLugn: Sorry att jag gick off topic, tillbaka till din fråga. Jag dricker cirka 2-4 redbull, powerking, hustler, etc etc per dag. Jag dricker alltså nästan enbart energidryck med taurininnehåll.
Andréas Karlsson
Athletic Xtreme I Rep