+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Underhudsfett!! :(

Andiie är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard Underhudsfett!! :(

Hej jag har precis fyllt 16 och jag skulle vilja ha hjälp med hur man får bort sitt underhudsfett.. Jag tränar hockeyträning 3 ggr i veckan o gymmar 3 ggr i veckan sen vila en dag i veckan. Kom jättegärna med förslag på hur!. Tack i förhand

WiggenBA är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Maj 2009

Standard

Du måste ta in mindre energi (Kcal) än vad du förbrukar. Jag skulle kunna och sitta och rabbla en massa saker här och nu, men tyvärr måste jag ge dig svaret att Google är den bästa lösningen.. Finns flera bra sidor där man kan räkna ut relativit hur mycket Kcal en rätt består av, och hur mycket du borde ta in dagar du tränar och dagar du inte tränar. På detta sätt så får du en bra "coach" att samarbeta med under tiden som du behöver för att bli av med fettet. Har tyvärr heller ingen bra sida i huvudet. Men lycka till!

theZooG är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2010

Standard

Gå raska promenader på morgonen innan frukost. Drick massa vatten.

Borde hjälpa.

Arne P.s avatar
    Arne P. är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Andiie Visa inlägg
    Hej jag har precis fyllt 16 och jag skulle vilja ha hjälp med hur man får bort sitt underhudsfett.. Jag tränar hockeyträning 3 ggr i veckan o gymmar 3 ggr i veckan sen vila en dag i veckan. Kom jättegärna med förslag på hur!. Tack i förhand
    Varför nu detta?
    Tungt tyngre tyngst! Träningspraktik är mycket viktigare än teori...

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg