+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Gainer,Kreatin hjälp

Matte93 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Dec 2009

Standard Gainer,Kreatin hjälp

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Hejsan,

Har tränat på mitt hemma gym nu ett tag (bänkpress, hantlar och stång och massa vikter. Tänkte börja med tillskott nu och vill ha lite tips på vad en halvgrön gymmare ska köpa för nå Tycker inte det händer så mkt med kroppen längre inte för att det hänt så extremt mycket förut heller men Kreatin? Gör det mkt utvändigt så det syns menar jag eller känner man sig bara starkare o sådär. Går det snabbt med Kreatin menar ja

Sedan kan jag ju behöva hjälp med schemat en aning, tränar såhär nu:

Tisdag: I stort sett hela överkroppen. Magen ska jag börja köra "plankan" morgon och kväll.

Torsdag: Överkroppen.

jag känner att schemat inte är bra och vill få det bättre. Men i höst börjar jag på muay thaiboxning och får tillgång till gym då via medlemskortet. Då ligger Thaiboxningsträningarna på TISDAG och TORSDAG så vill ha ett schema som passar det, så om någon har lust att slänga ihop ett schema så vore jag tacksam och glad

MVH

Renos avatar
    Reno är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2010
    Blogginlägg
    2

Standard

Det jag kan råd ge direkt är att inte fråga någon annan om att de ska göra ett schema till dig, det är din kropp och du bestämmer vad du måste bygga på. för tillfället tränar du bara överkroppen, vilket inte är så bra...växla mellan passen...ta olika delar av kroppen på fler dagar och kör extra hårt på de muskelgrupperna.

det är bra att du börjar på kampsport för då tränar du små muskler som man annars har väldigt svårt för att träna när man gymmar.

/Lycka till!

WiggenBA är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Maj 2009

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Härligt, bra val av kampsport. Finns många roliga där ute men Thai är en av dom roligare enligt mig.

Det bästa rådet man kan ge dig är att köpa ett gym kort, för du måste hela tiden köpa mer vikter och vikter för att få resultat. Sen så ger inte tillskott dig muskler, det är träning, mat och sömn som ger än muskler. Och tillskott är en subdel av maten som hjälper till lite. Och nu när du börjar med kampsport så MÅSTE du se till att träna benen, specielt om du kör Thai. Såvida du inte vill köpa en massa maskier till?

Jag har ett "hemma" gym där jag har en vanlig bänkpress, hantlar och stång för dagar jag bara inte hinner ner. Men även fast man kan köra många olika former så blir det aldrig lika bra som på gymmet då du har mer vikter och mer maskiner att variera din träning med.

Finns bara en sak som ger än snabba "former" och det är olja, och det är ingen vettig människa som vill spruta in sånt i kroppen för att se stor ut. Träna och ta dig tiden, det kommer!

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Oerfaren ska blanda sig en gainer
    Av Smauland i forum Kosttillskott
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 02:16
  2. Gainer eller Whey 80
    Av _Jonas i forum Kosttillskott
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 14:09
  3. Protein, gainer och viktökningen
    Av bigor i forum Kosttillskott
    Svar: 1