Sluta äta!. Men varför? Varför kan jag inte sluta äta. Jag äter sånt som jag inte ens behöver. Jag brukar oftast käka när jag har tråkigt, eller när det inte händer någonting precis NU.
Jag skulle behöva hjälp från allmänheten då jag vill gå ner i vikt. Jag har precis 10 veckor innan skolan. sedan måste jag ta det lugnare igen.
Jag är en Kille på 17 år och inte allt för social och väger 155panner och är 198cm.
Visst. Hela min familj är överviktiga och de försöker få mig att ta den enkla vägen ut genom att operera magsäcken. Jag vill försöka spendera denna sommar till att gå ner så mycket som möjligt, jag har försökt tidigare. Men det har inte gått framåt. Då jag inte är så social så går ja gärna inte in i gymmet med den kropp jag har nu.
Det jag vill ha sagt med detta är.
1: hur mycket ska kalorier ska jag äta per dag? och hur mycket måste jag äta för att kroppen inte ska gå på ”svält” och ”spara” på fettet osv.
2: hur kan jag hålla på och träna från hemmet och gärna utan att involvera min familj då jag inte tycker om att prata med dem om saker som denna.
3: något man kan ersätta mot läsk. (nej inte vatten..) jag har ett beroende som gör att ja dricker Minst 2L per dag beroende på när jag vaknar.
4: hur kan jag förbättra min fettförbränning. Tillskot/tabletter etc? jag är villig att göra allt möjligt.
I alla fall. Min kost är nog inte heller så jävla rätt. Nu när det är sommar lov så lär den väl se ut något liknande:
Morgon: inget sover eller ska precis sova
Lunch: kanske gårdagens snask eller bara läsk
Middag: Morsan/Farsan tvingar mig att gå ut ur rummet. Vilket resulterar att ja märker att ja är hungrig och äter extremt mycket.
Kväll: Läsk och snask om jag har köpt.