Hej på er,
Om ni är intresserade av att öka erat protein-intag, så kvittar det egentligen vilket ni väljer. Det ni ska tänka på, är NÄRr ni vill ta proteindrinken, det är det som avgör vilken ni ska välja. Vill ni ta det direkt efter träningen, så rekommenderar jag ett vassleprotein då det har snabbast upptagning. Vill ni ha något vid eftermiddagsfikan , så som ett "mellanmål", eller något ni tar innan ni går och lägger er så hade jag rekommenderat ett kaseinprotein, som tar längre tid för kroppen att ta upp.
Men det bästa ni kan göra är att äta rätt vid rätt tillfällen
Jag väljer proteinpulver efter plånboken, just nu håller jag mig till MMsports proteinpulver Body Science, det är gott och det är väldigt billigt, och duger utmärkt till mig trots att jag har styrketränat i flera år.
Hur gamla är ni ? Hur ser eran styrketräning ut ? (Antal reps och vilka övningar)
Ett bra sätt att öka i muskelmassa är att ta testosteronstimulerande produkter så som Mass-FX och Hard-FX, dessa kommer verkligen sätta fart på eran muskelutveckling!! Det är dessa 2 jag alltid kör med. Men ni uppnår ingen muskelutveckling om ni inte har dom 3 grundläggande principerna klara, dvs. Äta rätt, Sova ordentligt och träna rätt!
Utan dom 3 så förstör ni verkligen era förutsättningar för att bygga optimalt med muskler.
Men dessa testosteronstimulerande produkter är bara rekommenderat för personer över 21 år minst! Är ni yngre än det så behöver ni verkligen ingen testbooster då ni redan är i den gyllende åldern för optimal testosteronproduktion.
Senast redigerad av Andreas den 2010-09-01 klockan 18:50.
Andréas Karlsson
Athletic Xtreme I Rep