Jag tränar mkt. Skulle träna varje dag om det inte var för att jag känner mig matt i kroppen till sist, inser att musklerna behöver vila. Tränar dubbelt vissa dagar med löpning och styrka.
Jag tränar för att bli stark och orka vardagen och för att se bra ut. Jag vill gärna ha synliga muskler. Men jag vill även vara hyfsat smal.
Problemet för mig är hur jag ska lägga upp kosten. Vissa dagar, om jag varit extra hungrig på eftermiddagen och ätit lite mer till mellanmål så har jag kännt att jag orkat mer på träningen på kvällen. Problemet är att jag då inte orkar äta så mycket efter träningen. Visst skulle jag väl kunna mosa i mig mer mat, men det känns ju lite b när jag vill hålla mig smal..
Hur ska man lägga upp kosten? Tror att jag orkar mer på träningen om jag äter mer... men vill inte gå upp i fettvikt, men kanske kan bygga mer muskler då...? Men äter mig ju mätt som det är nu.

Du är på rätt spår: mosa i dig mat, gå upp i vikt och bli starkare. Du kan inte hålla dig smal samtidigt som du blir stark. Du kommer lägga på dig fett och det är helt OK. Du kommer ändå "se bra ut". Styrka är snyggt.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)