+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Rage LTD och svullet bröst... samband?

warlock är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Exclamation Rage LTD och svullet bröst... samband?

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Har tränat i 8 veckor med Rage LTD och 100% Whey gold standard. De senaste veckorna har mitt vänstra bröst börjat bli svullet och känns obekvämt.... det känns lite ibland men kan inte säga att det gör ont. svullnaden kan gå ner ett tag men kommer tillbaka då o då.

Kan svullnaden och Rage ha ett samband? Har inte intagit Rage LTD nu på ett par dagar men idag på min träningsfria dag så kom svullnaden igen.

Några ideer? om jag har skadat muskeln så borde jag väl ha ont? När jag väl tränar så brukar jag pumpa järnet

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Kan svullnaden och Rage ha ett samband?
    Nej, det tror jag verkligen inte. Men om du är orolig för det är det bara att skippa ett tag och se om värken fortsätter.
    Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.

Zaladen är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Standard

Svullet bröst.. Är det ett kvinnobröst som gör ont eller är det bröstmuskeln? Framgick inte riktigt haha. Men i vilket fall så tvivlar jag starkt på att du fått det pga Rage LTD, kan inte se hur det kan ha ett samband. Låter snarare som nån form av skada/inflammation.

Andreass avatar
    Andreas är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Citat Ursprungligen postat av warlock Visa inlägg
    Har tränat i 8 veckor med Rage LTD och 100% Whey gold standard. De senaste veckorna har mitt vänstra bröst börjat bli svullet och känns obekvämt.... det känns lite ibland men kan inte säga att det gör ont. svullnaden kan gå ner ett tag men kommer tillbaka då o då.

Kan svullnaden och Rage ha ett samband? Har inte intagit Rage LTD nu på ett par dagar men idag på min träningsfria dag så kom svullnaden igen.

Några ideer? om jag har skadat muskeln så borde jag väl ha ont? När jag väl tränar så brukar jag pumpa järnet

Tror inte heller det har något samband med Beta-alaninet som finns i Rage, dock kan det kanske vara den höga dosen koffein som finns i det.

Har du testkört ett par veckor utan Rage, och att svullnaden försvinner, så vet du ju vad som orsakar det, och vad du kan göra för att undvika det.

Best Regards,
    Andréas Karlsson

www.AthleticXtreme.com

Hard-FX

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Mina bröst växer inte
    Av isaac i forum Styrketräning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 23:25
  2. Få välformade bröst
    Av adam i forum Styrketräning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 22:19
  3. Träna övre bröst
    Av utf i forum Styrketräning
    Svar: 2