Ragex2 utan tvekan. Ska iof testa nya blackline när den kommer, men just nu är x2an det bästa jag provat. xplode gillade inte min mage, men tyckte heller inte att den var i närheten av ragex2.
Vet inte om det finns en liknande tråd, men tänka höra vad folk tycker om dessa produkter.
jag har kört No-xplode tycker det är extremt bra focus och rus i kroppen under passen. Tänkte testa rage nu och se vad den kan hitta på med mig
Skriv gärna om ni testat någon av dessa två.
MVH. David Enbom
Vilja, Våld och Kreatin!
Ragex2 utan tvekan. Ska iof testa nya blackline när den kommer, men just nu är x2an det bästa jag provat. xplode gillade inte min mage, men tyckte heller inte att den var i närheten av ragex2.
okej jo jag har hört mycket gött om range, blir att testa en burk dåtack för svar!
Vilja, Våld och Kreatin!
Tar ni rage även de dagar ni inte tränar?
Tjenare,
Vad gör Ragex2 ?
På vilket sätt är det bra ?
Hur ska jag använda det för bästa effekt?
/ Mvh
Är olika från person till person. Men vad den gör för mig och dom flesta jag känner är: Pigg, Uthållig, Fokus på träningen. Sen får jag runt 1cm mer pump, men det är tydligen inte så vanligt. Testa om det funkar för dig. Brukar ta det ca 20min innan träning, men på burken tror jag det står 30-60min innan träning.
Ok, ska nog testa nästa gång det ska beställas protein pulver.
Men vad innehåller det ? Samt är det en ampull man sväljer?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)