Att tonårspojkar har det alldeles för lätt för sigHehe nej då ser jätte bra ut, maffiga triceps.
Någon före bild? eller lite stats kanske.

Att tonårspojkar har det alldeles för lätt för sigHehe nej då ser jätte bra ut, maffiga triceps.
Någon före bild? eller lite stats kanske.

haha, tackar =)
det var svårt å hitta några tidigare bilder. Hittade inga bilder som jag spände mig i men hittade dock denna, tror att bilden är tagen några veckor innan jag började med träningen
http://img28.imageshack.us/img28/4232/dsc00520wy.jpg

btw vad menade du med stats?![]()
tidigare "meriter" ,tex vikt eller? ??
Väldigt bra för 7 månader. Med stats menade jag te.x vikt, mått och lite annat kul![]()

tränat tidigare men började först köra seriöst för 7 månader sen, innan jag började träningen vägde jag 66. Var uppe i 81-82 i januari
, sen drog jag ner på fett och kolhydrater så väger nu 75 =)
Okej, tränade du länge innan du började seriöst?
EDIT: du hade skrivit längd , såg inte haha.

jag tränade i 8 månader fast det var oseriöst, jag tränade då med ett par kompisar och då pratade vi mkt å så och det gav inte heller så bra resultat
hehe ;D
Okej, körde själv på i lite mer en 1år med helt fel schema och kost, åt enbart middag varje dag. Önskar att jag hade den kunskapen jag har nu när jag började.

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
joo, känner mig igen mig själv i den bilden också, tog ingenting efter träningarna heller de första månaderna , sen efter julen (då jag körde oseriöst) så körde jag en monster deff som tog mig ner på 66 kg och det är ju ganska lite om man är 181 lång. Fast man lär ju sig av sina misstag men det är ju surt att man inte visste lite mer då
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)