Man kan utan bekymmer jogga 20-30min innan frukost. Det förbättrar även fettförbränningen under dagen.
Om jag vill ta ett löppass på morgonen behöver jag då äta ngn innan för att kroppen inte ska bryta ner av musklerna?
Och om det börjar ta av musklerna är det främst de som arbetar då? Benen.
Byggs de kanske ändå upp igen (och lite till, så som det annars blir när man tränar) om man äter ordentligt efteråt?
Man kan utan bekymmer jogga 20-30min innan frukost. Det förbättrar även fettförbränningen under dagen.
Så det är inga problem att springa på fastande mage innan frukost?
Definiera springa? Om du kutar allt vad du har i 15 minuter så är det förmodligen inte så bra. Men om du joggar i lagom takt så kan du göra det innan frukost.
Aggressivitet visar på rädsla och bristande teknik.
du kommer antagligen inte så jätte långt, du kommer känna fort när dina förråd är tömda.. vill du ut o springa ett långt pass med hög fart är det inte att rekomendera du kommer inte orka, då e de nog bättre att vänta med passet tills du har ätit och druckit ordentligt.. men ska du bara ut o småjogga och lyssna på fåglarna och få röra på dig så går det aldelles utmärkt!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)