Väldigt bra med protein. Lite kolhydrater och fett. Under en deff äter jag bara kyckling, 2ggr om dagen.
Jag har vid fler tillfällen sätt att många rekommenderar kyckling som protein källa. Det jag inte fattar är om de menar att man bara ska äta kyckling eller om man ska variera och att kyckling är en av många bra protein källor! Sen så förstår jag inte vad det speciella med kyckling är. Vanliga bröst filéer Innehåller 21% protein. Det är väll inget unikt? Vad är det jag missar?
Väldigt bra med protein. Lite kolhydrater och fett. Under en deff äter jag bara kyckling, 2ggr om dagen.
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Ericsson har nämnt det mesta, lägger till:
Snabblagat
Passa till det mesta
Självklart ska man variera, så unikt är inte kyckling. Nötkött är text fetare och tyngre för magen. Däremot kör jag oftare på kalkon istället för kyckling, ingen skillnad på dem knappt förutom att den lokale handlaren säljer kalkon billigt![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)