Haha ja, du såg väl mina "Före" bild hur smal jag varNej du kan ju inte gå ner så mycket i vikt ( bara min personliga åsikt ). Ja det tar upp väldigt mycket tid, spenderar största delen av min fritid åt att planera,räkna och läsa om både kost och träning. Räkna ut hur mycket kcal du gör av med på en dag och planera därefter
Kommer du på nå fler frågor eller vill ha tips kan du skicka ett pm om du vill
Nu är det dags att laga mat.

LinkBack URL
About LinkBacks
Helt ärligt så stör jag mig inte jättemycket på min vikt, det är just det att jag vill känna mig lite fastare i kroppen. Så klart vill jag gå ner i vikt, men största prio är att jag mår bra och att jag kan få ut något av min träning. Och kaloriräkning det är jag insatt i, höll på med det rätt mycket för något år sedan. Jag gör alltid allting helhjärtat, så detta med träning, vikt och kost tar just nu upp väldigt mycket tid eftersom det är så kul! Så mitt intresse är det inget fel på 
Svara med citat
Nej du kan ju inte gå ner så mycket i vikt ( bara min personliga åsikt ). Ja det tar upp väldigt mycket tid, spenderar största delen av min fritid åt att planera,räkna och läsa om både kost och träning. Räkna ut hur mycket kcal du gör av med på en dag och planera därefter