Hej...jag...förvirrad...du har bytt nickname?

Hur gör man det?
I alla fall så svarade jag på ditt pm, hoppas du fick det, tycker de är lite si och så med den funktionen...eller e det kanske bara jag..., just nu så känns det bättre, har svårt att inte gå till gymmet, var lite mkt för en tid sedan och gick ut över träningen, men är tillbaka nu känns det som.
Kan vara fruktansvärt trött ibland, men försöker ändå aktivera mig på ngt sätt.
Bra att du får hjälp med schema, har aldrig kört efter ngt strikt schema men "man" gör ju i alla fall nästan likadant varje gång. Beror ju på okunskap och intresse att jag inte tidigare kört för att maximera resultat mm, klart tidsaspekten är ju en del i det hela oxå, men tror det är fler än jag som inte har ngn bra bild över hur man på bästa sätt når sina mål och kommer vidare i träningen.
Tycker abslout vi kan hjälpa varandra, om inte annat vara ett bra "bollplank" när man behöver det. Får starta en tråd och tjöta där, så kan fler (tjejer) lägga sig i och tycka till, för nog får man lite annorlunda svar beroende på om man frågar en kille eller tjej, lättare att relatera till en tjej än kille...samt att vi har samma förutsättningar och lättare att hjälpa till då, har inga belägg för det men så uppfattar jag det, inte bara inom området träning. Nu blir det träning om ngr timmar, ser fram emot det, ha en fortsatt bra dag, see ya!