+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Hjälp med både mat och träning?

AdamA är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard Hjälp med både mat och träning?

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Hej, jag är riktig nybörjare på det här med träning. men nu har jag bestämt mig för o köra benhårt! (jag är en sån där som hellre ger järnet o får se resultat ganska omgående) även om d kräver mkt från mig

jag skulle behöva nån som sa åt mig exakt vad jag ska äta varje dag (alla måltider) + nån som lägger upp ett styrketräningsprogram för att bygga mkt muskler på minsta möjliga tid, ungefär som skådespelare gör fast man får ju tänka på att jag har jobb då..... (byggjobbare) frukost kl 9 kaffe kl 11 lunch kl 13,30

nån som har några idèer? jag börja på gymmet för nån vecka sen bara.....

pinjol är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av AdamA Visa inlägg
    nån som har några idèer? jag börja på gymmet för nån vecka sen bara.....
    Idèer? Ja. Skaffa personlig tränare.

Annars, använd googgle eller sökfunktion på detta forum. Läs trådar och bilda dig en egen uppfattning.

Ericsson88s avatar
    Ericsson88 är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009
    Blogginlägg
    5

Standard

Citat Ursprungligen postat av pinjol Visa inlägg
    Idèer? Ja. Skaffa personlig tränare.

Annars, använd googgle eller sökfunktion på detta forum. Läs trådar och bilda dig en egen uppfattning.
    Även om du har rätt att man borde söka runt lite först så har alla rätt att starta en tråd.

tiny toons avatar
    tiny toon är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ericsson88 Visa inlägg
    Även om du har rätt att man borde söka runt lite först så har alla rätt att starta en tråd.