+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Hjälp med både mat och träning?

AdamA är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard Hjälp med både mat och träning?

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Hej, jag är riktig nybörjare på det här med träning. men nu har jag bestämt mig för o köra benhårt! (jag är en sån där som hellre ger järnet o får se resultat ganska omgående) även om d kräver mkt från mig

jag skulle behöva nån som sa åt mig exakt vad jag ska äta varje dag (alla måltider) + nån som lägger upp ett styrketräningsprogram för att bygga mkt muskler på minsta möjliga tid, ungefär som skådespelare gör fast man får ju tänka på att jag har jobb då..... (byggjobbare) frukost kl 9 kaffe kl 11 lunch kl 13,30

nån som har några idèer? jag börja på gymmet för nån vecka sen bara.....

pinjol är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av AdamA Visa inlägg
    nån som har några idèer? jag börja på gymmet för nån vecka sen bara.....
    Idèer? Ja. Skaffa personlig tränare.

Annars, använd googgle eller sökfunktion på detta forum. Läs trådar och bilda dig en egen uppfattning.

Ericsson88s avatar
    Ericsson88 är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009
    Blogginlägg
    5

Standard

Citat Ursprungligen postat av pinjol Visa inlägg
    Idèer? Ja. Skaffa personlig tränare.

Annars, använd googgle eller sökfunktion på detta forum. Läs trådar och bilda dig en egen uppfattning.
    Även om du har rätt att man borde söka runt lite först så har alla rätt att starta en tråd.

tiny toons avatar
    tiny toon är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ericsson88 Visa inlägg
    Även om du har rätt att man borde söka runt lite först så har alla rätt att starta en tråd.
    jag håller med ericsson!
    det där va lite drygt svarat !
    man ska känna sig välkommen att få ställa vilken fråga som helst!
    VILA VÄX

Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Jo personlig tränare hade ju givetvis varit o föredra, men jag har inte riktigt råd med en sån.... nån som har nått annat o dela med sig av? ja jag vet inte ,kanske rent av nått vettigt?

tiny toons avatar
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

Börja med att äta ordentligt nu när du har tiden, när jag jobbade som byggarbetare så va det lyx, gubbarna tar ju rast hela tiden så ja passade på att äta nå sjukt mycket under dom pauserna,

frukost,lunch,middag klarar du ju själv o sen mellanmål till fikat..

skit i hur skådisar bygger kroppen, dom e miljonärer och har tillgång till all tid och all kost dom vill ge sig fan på , Det e säkert lika svårt för dom , men bara för att det är film premiär med 3v imellan o samma skådis e smal på ena o biffig på den andra filmen så betyder det ju inte att han byggde upp sig på 3 v . think vato!

det viktiga e väl att du får i dig bra kost så du orkar träna efter jobbet.. jag bulkade oftast under min byggjobbs period lr säsong, tyvär e det ju under sommaren för det mesta men det e värt det, man tränar för sitt välmående o inte för att stå på stranden som en stekare o spänna muskler.

kika lite på den här sidan så kan du få en helhets uppfattning , jag tycker den förklarar bra och ger goda råd.
    Hlsosidorna / Hlsa – Kost och nring, Fysisk trning, Kroppslig rening, Mental och psykisk hlsa - inre och yttre sknhet!
    lycka till MVH/TINY TOON
    VILA VÄX

Ericsson88s avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Blogginlägg
    5

Standard

Citat Ursprungligen postat av tiny toon Visa inlägg
    man tränar för sitt välmående o inte för att stå på stranden som en stekare o spänna muskler.
    Alla har ju olika motiv för sin träning. Själv tränar jag bara för att se snygg ut inte för att kroppen ska må bra, självklart så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker utan mest för att jag vill trivas med mig själv. Vet inte om det var det du menade med välmående eller för kroppens skull?

tiny toons avatar
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

hehe såklart! men du verkar rutinerad! han som e ny tänkte ja mer att han kan bygga en bas istället för att pumpa upp sig för att sen tappa allt så fort han slutar träna.. lr så fort sommaren e över.

alla vill ju se bra ut på stranden!
    VILA VÄX

Ericsson88s avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Blogginlägg
    5

Standard

Citat Ursprungligen postat av tiny toon Visa inlägg
    hehe såklart! men du verkar rutinerad! han som e ny tänkte ja mer att han kan bygga en bas istället för att pumpa upp sig för att sen tappa allt så fort han slutar träna.. lr så fort sommaren e över.

alla vill ju se bra ut på stranden!
    Absolut, en bra bas är viktigt. Tror inte många förstår hur långt tid det tar att bygga på sig muskler ( inte riktat mot TS )

Reg.datum
    Mar 2010

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Tack för skriverierna, jo alltså jag förstår såklart att det tar väldigt lång tid o är oerhört krävande o få till en tränad kropp, jag menar bara att jag skulle vilja ha hjälp med vad som är effektivast, jag vill liksom köra på bästa möjliga sätt.
    jag har noll koll på kostbiten till exempel, när tiny skriver att han äter sjukt mkt när han tränar så vet jag tex inte vad vi pratar om för mat. Är det pasta o kött 4 hg 3 ggr om dan eller är det massor med sallad? jag skulle behöva lite råd om vad jag ska äta (o såklart behöver äta för att muskelbyggnationen ska fungera bra....)

//Adam

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Billig proteinrik mat
    Av fart i forum Mat och dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 12:55
  2. Alkohol och träning
    Av forslund i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 18:55
  3. Kreatin, med och utan
    Av Lok i forum Kosttillskott
    Svar: 11