Jag förstod det, ingen skada skedd
Jag är varken tjock el smal, men har ju blivit lite "tjock" över magen (öl hamburgare pizza....) är 1,88 o väger 90 kilo
Det är bara o äta på som vanligt alltså? (ja inte pizza o så men annars?
Jag skrev att det inte var riktigt mot dig ( TS ). Är du smal,tjock eller "normal"stor? Är du smal är det bara käka ofta och mycket tills du blir mätt, spelar inte så stor roll i början. men är du tjock så får du passa det Kcal du får i dig. Hursomhelst om du inte är tjock så ät bara som man ska: Frukost, Lunch, Mellanmål, Middag och något till kvällsmat kanske.
Jag förstod det, ingen skada skedd
Jag är varken tjock el smal, men har ju blivit lite "tjock" över magen (öl hamburgare pizza....) är 1,88 o väger 90 kilo
Det är bara o äta på som vanligt alltså? (ja inte pizza o så men annars?
Ja ät på som vanligt, men som sagt skippa pizzan och sånt där. Sen när du fått en bra grund av din träning kan du lägga om kosten efter vilket mål du har med träningen, men just nu spelar det ingen roll.
kolla in den sidan ja skickade till dig .. där kan du lära dig vad du ska äta och vad som passar dig bäst också..
självklart får du hjälp om du vill , men det e skönt att kunna sätta sitt eget schema också... börja med att läsa och ta reda på sånt som skall o inte skall intas när man vil bygga.. i omed att du e nybörjare så kan du testa dig fram ett tag .
det viktigast e ju att du har en regelbunden kost och inte äter för mycke skräp lr inte alls om ja får välja ...
nu ska ja äta Fajitas hehe
lycka till o säg till om det är nått
MVH/TINY TOON
VILA VÄX
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)