Det finns inga genvägar, det måste du förstå. Hård träning och bra kosthållning är det som gäller. Acai är mer eller mindre scam. Stort internetfenomen som några få tjänar stora pengar på.
Det finns inga genvägar, det måste du förstå. Hård träning och bra kosthållning är det som gäller. Acai är mer eller mindre scam. Stort internetfenomen som några få tjänar stora pengar på.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
+1
Alla tjatar om pulver hit och dit. Koncentrera på att utföra övningen rätt istället så blir träningen effektivare.
Jag har inget "svart bälte" i styrketräning, men har lästa några böcker om det. Det känns att grabbar på gym utför många av övningarna på felaktigt sätt med risk för skador och ja... många av de dricker "shakes" för det verkar höra till.
Det finns inga genvägar - rätt kost med rätt utförd övning är svaret för "vanliga" styrketräningutövare. Ska man tävla i det så tillskott hjälper säkert.
Det är enbart mina egna tankar, säger han som har tränat i två månader.
Det var precis vad jag trodde. Låter det för bra så är det för bra. Tack för info!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)