+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: tips på kosttillskott/återhämtning

paddetourray är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard tips på kosttillskott/återhämtning

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Jag tränar seriös forboll 6-8 dagar i veckan stenhårt. vissa dagar är det träning två gånger. Så jag behöver något som gör att jag hinner återhämta mig bra som jag kan ta direkt efter träning. Jag är ganska nöjd med min vikt just nu, 3-5 kg till skulle dock inte skada. Men jag vill inte bli för tung i kroppen då jag spelar fotboll och måste vara snabb. Just nu är jag inne på att köpa super mass ( Super Mass ) som tydlig ska vara bra för återhämtning och som inte heller gör mig "tjock". En annan person tipsade mig om 100% creatine gold vilket tydligen ska ge mig bra explosivitet samt uthållighet som är viktigt i fotboll. Då hade jag tänkt att ta kreatinet efter träning i återhämtande syfte. Jag är ganska ny inom kosttillskott och sånt så jag behöver all hjälp jag kan få och tips

tack på förhand, MVH Erik

Ericsson88s avatar
    Ericsson88 är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009
    Blogginlägg
    5

Standard

Glöm super mass på en gång , blir svindyrt och inge bättre en en vanlig gainer. Du måste använda så mycket till varje shake. Du kanske får ut 18-20 portioner ur för 600kr. Kör en vanlig gainer från GymGrossisten, så får du just nu 4kg för 350kr vilket kommer räcka bra mycket längre

Analytiker är inte uppkopplad Banned
    Reg.datum
    Mar 2010
    Blogginlägg
    1

Standard

Återigen, det beror på hur mycket ork,tid & pengar du har att spela med. Du köper 4kg för 599:-...Super Mass anser jag är mycket mycket bra då du är en idrottande kille, och som kanske inte har så stora energi behov? Super mass inehåller lika mycket proetein som wnc's super gainer, men har dock hälften av kolhydraterna...detta för att den ska passa varje idrottsman. Finns en blandning glutamin i dessutom.

paddetourray är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

jag ska inte ha så mycket protein eftersom jag inte styrketränar utan behöver fylla på med kolhydrater. Också tänkte jag, man får det man betalar för? ganska bra alltså eftersom super mass är dyr

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Tips på kosttillskott
    Av Aleksander i forum Kosttillskott
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-25, 14:19
  2. tjej ska använda kosttillskott (tips)
    Av missy i forum Kosttillskott
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 14:58
  3. Styrketräning och återhämtning
    Av rolf i forum Styrketräning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 23:20
  4. återhämtning
    Av aron i forum Kosttillskott
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 16:24
  5. Tips på kosttillskott till deff