Vänta nu, 8 pass i veckan? Lugna dig lite nu, det låter inte så värst realistiskt om du frågar mig.![]()
Ska börja träna igen efter ett uppehåll på ett år.
Väger nu 64kg är cirka 180cm lång, har varit väldigt aktiv förut och vägde då 78kg ska ta det lite lugnt i början och inte köra så många pass första månaden (kommer ligga på en 4-5) men jag ska börja träna seriöst nu.
Kommer träna på gym skulle vilja ha hjälp med vilka muskelgrupper som jag ska träna vilka dagar,samt antal repetioner(t.ex 3*10, 6*5) vet ej vad som passar bäst
Målet är att ligga runt 75 kg samt vara väldigt daffad och stark, vill inte så så stor ut

Vänta nu, 8 pass i veckan? Lugna dig lite nu, det låter inte så värst realistiskt om du frågar mig.![]()
Ta inte illa upp, men kan du inte lägga upp ett eget schema för det så är du garanterat inte redo att träna 8ggr/vecka.
jag kan träna 8 pass i veckan, förut när jag var aktiv gymma jag 5 gånger i veckan samt fotboll 4-5, skulle säkert kunna göra ett eget träningsschema men jag söker efter tips då jag tror att det finns personer som är mer kunniga än mig i detta ämne
Dag1:
Morgon:Konditon Kväll:Bröst,triceps
Dag2:
Morgon:Kondition Kväll:mage,vader,biceps
Dag3:
Ledig
Dag4:
Morgon kondition Kväll:Ben
Dag5:
Cardio
Dag6:
Ledig
Så ser mitt träningsprogram ut, iaf det jag har tänkt börja med
Konditonsträningen har jag tänkt att variera mellan löpning,spinning m.m
Oj det var ett strongt träningsschema men jag antar du vet vad du vill & klararSjälv har jag lagt upp träningen enligt följande: Cykling/löpning 3ggr/v samt styrka 3ggr/v. Utöver det promenader.
Jag blev lite nyfiken på hur du lägger upp kosten?
Börja med att lägga Triceps tillsammans med Axlar
skulle varit därförsvann när jag kopierade
Har faktiskt inte funderat så mkt på kosten, dock så borde jag göra det, lär väl bli mkt havregrynsgröt och förbannat mkt protein, torsk vet jag är bra men jag behöver gå upp mkt i vikt nu i början och vet inte om torsk eller annan fisk är ett bra alternativ då
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)