Är det någon här som har något utlåtande om denna nykomling inom energidrycker? Den säljs numera på gymgrossisten och säger sig öka fettförbränningen och även öka energin. Jag har läst lite olika folks bloggar och annat som använt sig av denna. Dom flesta är eniga om att den ger bra kick och energi, men dom flesta är också eniga om att vara skeptiska till den förbrännande ökningen. Är det någon här som har underlag på huruvida man kan lita på tillverkarens visade studier på produktens effektivitet?
Jag är en intresserad nybörjare, så om jag säger något som inte stämmer, rätta mig så jag lär mig!
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Du är också medveten om att de flesta bloggar är mer eller mindre köpta. De får betalt för att skriva om produkter.
Behövs det något underlag? Du kan säga att vatten ökar fettförbränning om du lägger i en smula koffein. Men det är så marginellt att du kan lika bra gå till kylskåpet och tillbaka till din säng för att förbränna samma mängd som sådana drycker.
Ät bättre, ät mindre, gör av med mer.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)