Prova en prestationshöjare som te.x Raw. Nå mer energi får du inte av whey.
Kan lova att du känner skillnad med en prestationshöjare.
Tjena!
Har hållt på med träning en del, sen började jag på simning.
Eftersom jag började med simning ganska sent, så tänkte jag att det kommer kanske att hjälpa om jag använder mig av kosttillskott (Whey 80), eller hur det nu stavas. Men inget hände, det hjälpte ingenting för mig:S
Sen var vi på en föreläsningen där sa dom att kostillskott är överskattat, det funkar inte utan bara rinner genom kroppen!men jag vet inte:S
Är det någon på forumet som är kunnig inom detta området så får ni gärna utala er om det!
Vore intressant!![]()
Prova en prestationshöjare som te.x Raw. Nå mer energi får du inte av whey.
Kan lova att du känner skillnad med en prestationshöjare.
Kom på mig nu , menade Rage inte Raw haha
Lura inte i folk att de ska köpa massa skräp som kallas prestationshöjare med tuffa namn. Det är skräp och det är allt det är.
Kosttillskott är MAT och inget annat. Det hjälper således inte mer än vad vanlig mat gör. Kreatin har en viss effekt men det ska du inte använda. Lär dig istället lite kostlära, vad som fungerar hur och vad du ska käka när så har du en mycket stabilare grund att stå på när det gäller kosten.
Sen om det är simning du ska bli bra på har du all anledning att lägga in styrketräning i ditt schema.
Så du menar att en prestationshöjare inte har någon effekt över huvudtaget ? Isåfall har du uppenbarligen inte provat.
Håller med dig på denna punkten helt klart! Man ska äta rätt och det gör jag, ska börja äta gröt varje morgon också. Styrketräna får jag inte göra mer för min simtränare tränade sönder min triceps så jag kunde inte simma på 4 veckor.
Men jag tycker inte heller att det verkar vara så bra med kosttillskott ät rätt mat istället.![]()
Sa jag något om att ersätta maten med ett kosttillskott? Självfallet är det slöseri med whey/gainers om du inte äter rätt. Men nu har ju en prestationhöjare inte något med det att göra.
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Jag registrerade mig här endast för att bemöta ditt löjliga uttalande. Jag kan bara prata för mig själv här, men efter jag har börjat ta prestationshöjare har jag förbättrat min träning på alla punkter. Att det skulle vara "skräp" gäller alltså inte i mitt fall iallafall. Fokus, pump, energe, uthållighet - allt har förbättrats avesvärt. Önskar att jag började med prestationshöjare tidigare.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)