Ta en rejäl halsduk och knyt för mun och näsa då hinner luften värmas lite när du andas! Då ska du nog kunna gå kanske!
Skall få väck ca 5-6kg fett från ca 71kg till ca 65 eller mindre problemet är att jag har astma så långpromenader och löpning är bara att glömma så länge det är kallt ute.
Nu är min fråga så att förbränner man mer fett ju mer muskler man har i kroppen när man kör löpning eller liknande eller är jag helt ute och cyklar. för jag tänkte att i så fall kan jag bygga så mycket muskler jag kan nu tills det är så pass varmt ute att jag kan springa.
någon som har ett svar eller ett tips hur jag skall förbereda mig ordentligt inför det förhoppningsvis tidiga våren

Ta en rejäl halsduk och knyt för mun och näsa då hinner luften värmas lite när du andas! Då ska du nog kunna gå kanske!
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Vänta en månad med den tilltänkta vitknedgången.. Jag menar 5-6 kg får du bort tills Juni om du börjar 1:a April!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)