+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Prestationshöjare

FinnE är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2010

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Citat Ursprungligen postat av FinnE Visa inlägg
    Animal M-Stak eller NO-Xplode?
    Kaffe med mjölk.

fatfred är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av FinnE Visa inlägg
    Animal M-Stak eller NO-Xplode?
    om jag skulle välja nått utav dom så blir de lätt BSN No-xplode

FinnE är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard

Okej, tackar!

jonte66 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

NO xplode har ju prisats överallt. Ska testa den snart tänkte jag.

zdegna är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

jag rekommenderar inte no xplode under en längre tid. jag har tränat många år och borde eg veta bättre men efter en tids platå började jag köra no xplode och numera lever jag med ångest. no xplode ökar kroppen stresshormoner nåt helt djävulskt och till slut OM man har otur pallar inte kroppen mer och försvaret blir akut ångest.

Det är väldigt jobbigt att leva med detta och det tar i regel tid innan det försvinner så man kan leva helt normalt igen. Till alla som labbar med mer produkter än vanliga vitaminer och kreatin och protein. VET ni eg vad ni stoppar i er? Det enkla svaret är oftast nej...

Jag hade med mig innehållsförteckningen för no xplode till läkare när jag mådde som sämst och hon sa att även om detta inte klassas som farligt så utsätter det kroppen för enorm stress och riskerna är även väldigt stora för leverskador efter regelbunden användning för länge.

Som med det mesta är åsikter som rövhål, alla har en... men det kan vara värt att beakta. Om du behöver en sk prestationsökare så lever du inte rätt i regel annars skulle inte kroppen behöva vara så trött.

jag tränar hård styrketräning 5 dagar i veckan och har nu efter omläggning av scheman och insikt i sömnens och kostens betydelse betydligt mer pump i musklerna än när jag levde på massa jävla pulver och piller som inte ger mer än en stressad kropp och trasiga organ.

TA HAND OM DIG!

mvh

zdegna

Bejo är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Citat Ursprungligen postat av zdegna Visa inlägg
    ...
    jag tränar hård styrketräning 5 dagar i veckan och har nu efter omläggning av scheman och insikt i sömnens och kostens betydelse betydligt mer pump i musklerna än när jag levde på massa jävla pulver och piller som inte ger mer än en stressad kropp och trasiga organ.

TA HAND OM DIG!

mvh

zdegna

Så jäkla rätt!
    Ät rätt, sov rätt och inställningen NO PAIN, NO GAIN så kommer du enormt mkt längre

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Uthålliga muskler protein/prestationshöjare?
    Av Kaalz i forum Styrketräning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 21:18

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg