Tjo, skulle vilja se vad ni tycker om mitt nuvarande schema, vad som skulle kunna ändras etc.
Måndag: Thaiboxning
Tisdag: Vila
Onsdag: Gym, Bröst/triceps
Torsdag: Thaiboxning
Fredag: Vila/Gym
Lördag: Gym, Biceps/rygg
Söndag: Vila
Det varierar väldigt mycket vad man kör på thaiboxningen men nästan som ett helkroppspass. Mycket kondition.
Längd: 170
Vikt: 57kg
Just nu vill jag gärna gå upp i vikt i muskelmassa, och det är väldigt svårt. Jag äter en så mycket jag orkar och tar även en Proteinshake 1timme efter lagad måltid och 1-2 timmar innan träning. Och efter träning tar jag en Gainer och cirka 1 timme efter den äter jag en lagad måltid.
Försöker vila 2-3 dagar i veckan i nuläget.
Några åsikter?![]()
aaaaaaaaaa
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Du ska ta proteinshaken så fort som möjligt efter träningen. Annars förbränner du fett eller det du har i magen och ska du gå upp blir det inte bra. Så vill du gå upp i vikt får du pressa i dig mycket protein t.ex. Du verkar ta mycket varje dag men som sagt vänta inte för länge efter träningen med shaken. Jag brukar ta den ca 5 min efter träning. Rent protein blandat med druvsocker för att slippa utmattningen och få upp blodsockret igen.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)