Tjena mannen !
skriv lite ang din vikt ,längd,vikt mål osv... försök att dra upp nån bild också ..
ja bla kan nog ge dig goda tips o råd gällande träning .
MVH/TINY
Hejsan, allihopa!
Jag är 15år!
Jag har blivit medlem här för att jag ska träna mer och vill ha lite råd och dylikt! Jag vill under mitt liv kunna pröva på många olika sporter, definitivt när jag blir lite äldre och mognare, jag har 2 mål i livet just nu, Att bygga upp min kropp till fotbollen, dvs. träna upp min fysik. Sen så har jag som mål att göra lumpen, och efter det ev. utlandstjänstgöring, men jag vill vara bra förbered på vad som komma skall, och börja träna för det redan nu. Så har ni intresset, och vill hjälpa mig så skriv! Man kan säga att jag vill ha en ''mentor'' el. personlig tränare, Innan jag går vidare ska jag väl tillägga att den enda utrustningen jag har att tillgå är ett litet gym, med typ hantlar,hävstång, cyklar och benmaskiner(ler/ljumskar). Jag kommer använda den här sidan som träningsblogg/dagbok så jag kan gå tillbaka och kollat vad jag har gjort. Ska även tilläggas att jag måste börja äta nyttigare också, ngt förslag på vad som är en bra frukost/lunch/middag? Men som sagt, hoppas ngn hör av sig! Det uppskattas rejält.
//K
Tjena mannen !
skriv lite ang din vikt ,längd,vikt mål osv... försök att dra upp nån bild också ..
ja bla kan nog ge dig goda tips o råd gällande träning .
MVH/TINY
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Jag är 171cm och väger runt 65kg, Jag har inget speciellt vikt mål, då jag mer är intresserad av att få en bra kropp=) Men då jag växer fortfarande så hoppas jag på att bli 180cm lång iafMen om jag skulle dra upp ngt vikt mål så skulle det kanska ligga på runt 70-75kg men isf mycket muskler och mindre fett än jag har nu. Bild kommer senare
![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)