+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Cambridgekuren

aq1989 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Question Cambridgekuren

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Har en längre tid varit inställd på att börja en pulverdiet. Förra året gick jag ned 15 kilo på ett halvår med Viktväktarna. Motivationen la av i slutet på sommaren. Sen blev jag med pojkvän och ca 4 kilo kärlekskilon.
    Har nu cirka 10-12 kilon som jag vill bli av med och jag känner inte samma motivation tillviktväktarna längre. Jag vill ha en kickstart! Är väldigt strikt när jag väl bestämt mig för nånting så en pulverdiet kommer säkert inte vara något problem för mig.
    Funderade först på Nutrilett, men efter att ha tittat omkring lite så slutade det med att jag beställde 28 måltider av Cambridgekuren. Tänkte äta havregrynsgröt till frukost, som varje dag, och sen äta cambridge till lunch och middag i 2 veckor.
    Är det någon här som har någon erfarenhet av Cambridgekuren?
    Jag är mycket väl medveten om att kostvanorna måste ändras efter avslutad diet. Äter i nuläget pointsberäknade måltider, men att det kan slinka in massa annat emellan. Pointsberäknade måltider borde väll fungera efter avslutad diet?
    Är i dagsläget 165 cm lång och väger 77 kilon. Så 10-12 kilo ner siktar jag på.
    Hur mycket kan man tänkas gå ner med Cambridgekuren om man byter ut både lunchen och middagen?

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Vad får dig att välja en pulverdiet som främst rekommenderas till extremt överviktiga personer. Detta är ingen hållbar lösning. Börja istället träna och äta bättre så ska du se att det går desto bättre.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg