+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Animal M-Stak

Johannes är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2009

Exclamation Animal M-Stak

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Animal M-Stak, 21 paks - Gymgrossisten : Kosttillskott Protein Hälsokost Whey-80 Gainer Pro Träning Kreatin hittar du hos Gymgrossisten™

Alright, undrar lite om denna produkt - fick hem den häromdagen och vart lite fundersam om den är för mig... Jag väger ca 75 kilo, 190cm lång, tränar 3-5 dagar i veckan, käkar mycket protein och gainers och creatine i perioder. Tänkte lägga till något och läste att folk va nöjda med denna, som prestationshöjare, vart lite förvånad när jag fick hem den och såg att det var 21 påsar med 8 stora tabletter i vardera påse, som man då ska ta 21 dagar i sträck. Undrar om någon här har prövat eller hört om denna produkt och faktiskt kan rekomendera den? Känns väl inte jätte bra att trycka i mig 8 tabletter om dagen helt ovetande om vad det faktiskt är...

Tack på förhand
    Mvh Johannes

FinnE är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard Animal M-Stak

Kan rekomendera denna Produkt, har använt den i en vecka och man känner skillnad.
    Man får en bra kick och man vill knappt lämna gymmet när man väl börjat.
    Tabletterna är lite stora, men bara att trycka i sig dem.

Reg.datum
    Maj 2009

Standard

Okej, tackar för ditt svar!
    Under "Dosage" på burken står det "The entire Energy Complex (stims) is contained in the single red capsule. Remove it as you see fit. Vad innebär detta?

J

FinnE är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2010

Standard Animal M-Stak

Hela Energy Complex (stims) ingår i den enda röda kapsel. Ta bort det som du tycker passar.

Översatte det, All energi är i den röda kappslen eller nått. vet ej riktigt.

Reg.datum
    Maj 2009

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Aa oklart alltså

Till alla er som läser det här kan iaf jag (också) härmed rekomendera denna produkt varmt! Kört dem 3 dagar i rad nu och känns helt suverränt! Kör både längre och intensivare på gymmet nu, har som sagt ingen aning om vad jag petar i mig vilket i sig inte känns så bra - men nog funkar de!

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. m-stak
    Av blume i forum Kosttillskott
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 20:41
  2. GH-Stak?
    Av Joltjester i forum Kosttillskott
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 08:51

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar