Alltså under ett kaloriunderskott kommer du att förlora muskler, men fortsätt träna på gymmet och försök att äta en större del av maten som protein, så att man kan tar mer kyckling än ris osv. Så kommer du förlora så lite muskler som möjligt.
Alltså under ett kaloriunderskott kommer du att förlora muskler, men fortsätt träna på gymmet och försök att äta en större del av maten som protein, så att man kan tar mer kyckling än ris osv. Så kommer du förlora så lite muskler som möjligt.
Hur mycket muskelmassa du förlorar beror helt och hållet på hur du lägger upp det. Går du ner snabbt kommer du förlora mycket, tar du det sakta kommer du förlora mindre.
Jag har svårt att gå ner i vikt trots att jag tränar och äter rätt. Det har aldrig varit ett problem tidigare. senaste året har det varit jättesvårt för mig att hålla mig i form. Några tips?

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
ligg på ca 3g protein och 1 gram fett per kg kroppsvikt/dag.
Träna hårt och sänk inte vikterna så kommer du minimera förlusten.. kör hellre färre reps än sänk vikten
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)