Träna 1 månad hårt och svettigt först, ät mycket nyttigare och mindre. Sen kan du testa nått fettförbrännings-kosttillskott kanske.![]()
Tjena!
Är en kille på 20 år som ska börja träna igen efter många års uppehåll och försöka få bort allt fett och kunna gå ner i vikt. Är just nu 175 cm lång och väger 101 kg så jag MÅSTE verkligen gå ner minst 15 kg.
Jag har kollat runt på lite olika kosttillskott och undrar lite om det är någon som kan rekommendera något som hjälper mig på traven med min viktminskning och som gör att jag få ut allt av min träning?
Jag behöver verkligen alla råd jag kan få då det är 6 år sen jag slutade träna ishockey som jag gjorde 5 dagar/vecka på den tiden och vill gärna komma i samma form som jag var på den tiden. Så har ni tips och ideer om hur jag kan göra så får ni gärna skriva det här.
// Hultman.
Träna 1 månad hårt och svettigt först, ät mycket nyttigare och mindre. Sen kan du testa nått fettförbrännings-kosttillskott kanske.![]()
Alltså, jag förstår inte att det första du gör när du vill gå ner i vikt är att kolla på kosttillskott? Du vill alltså käka mer eller? Varför inte bara minska ditt matintag och öka aktiviteten?
Nej jag har bara kollat runt lite för och se om det finns något som ökar fettförbränningen när man tränar så jag skulle bara kolla om det var något som kunde hjälpa mig lite på traven. Men jag ska inte börja ta kosttillskott så fort jag börjar träna utan det ska jag börja ta efter ett att ha tränat ett tag.
Men har du något att rekommendera att börja ta när man har tränat i någon månad så får du gärna ge mig lite tips.![]()
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Stryketräning & Konditions träning med ca -500 från ditt daglica kalorie intag, med de lär du väl få ungefär 0,5kg's nedgång i veckan.. 7000 Kalorier blir ett KG.
Och när du stryketränar så kommer du ju få en bättre förbränning, och du kommer istället slimma till kroppen samtidigt som du får konturer och blir tränad.. jag skulle inte stressa på nedgången utan ligga på 0.5-1kg i veckan är väldigt bra skulle jag säga.
Rekommenderar högt intag av protein, ca 1,5g.. Skär ner på kolhydraterna..
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)