Var det svaret på min fråga?
Var det svaret på min fråga?

Jag skrev till kau. Det finns inget svar på din fråga eftersom du antagligen inte har den grundfysiken.
Jaha, så du menar att det är omöjligt? Förstår inte varför det skulle vara omöjligt?
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Allt beror ju på din nuvarande fysik.. det är omöjligt att säga hur många gånger i veckan man måste träna för att bli så eller så eftersom alla har olika svårt att bygga muskler och bränna fett. Dessutom så har vi även olikt utseende på våra muskler och hur de formar sig vid träning.
Jake, http://images2.fanpop.com/images/pho...74-452-678.jpg, om det är den där killen ser väl ut att vara oerhört slimmad samtidigt som han har en hel del muskler.. ett ideal för många mänDestu bättre och oftare du tränar så lär du ju få se snabbare resultat, vare sig det gäller att lägga på sig muskler eller att bränna fett, men hitta någonting hållbart så att du kan bibehålla formen!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)