Dra ner lite på maten eller godiset som gör att du inte går ner i vikt.
Jag har lite funderingar..Jag är en soffpotatis men tog mej i kragen för ca 3 månader sedan och började träna.. Tränar på gym där jag fick en instruktör som visade mej och tyckte jag sjulle göra 3*12 på övningarna. Det är ett grundschema så man tränar hela kroppen..Detta gör jag 4 gånger i veckan. I början körde jag crosstrainern först 5 minuter(trodde jag skulle dö) sen har jag kunnat öka till ca 20. Nu har jag gått över till at jogga på bandet. Även där är en förbättring, från 200m o o trodde jag skulle dö till att springa 5km utan att ha några större problem..den biten med kondisen är toppen. Joggar gör jag 2 ggr i veckan.
Men 1) jag blir yr när jag går bort från både löpbandet och crosstrainern. Varför?
2) ska det inte märkas rent fysiskt att jag börjat träna? Mindre mage, liiite större muskler osv
#) ska jag inte ha minskat något i vikt..Står stillvet att muskler väger mer...
summa sumarum så tränar jag 5 dagar i veckan med helgenomgång på styrketräningen och 2 av dessa gånger värmer jag upp med joggandet,av dagarna cyklar jag som uppvärmning..
Tacksam för svar

Dra ner lite på maten eller godiset som gör att du inte går ner i vikt.
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Kan säga att löpbandet ger en sån effekt. Känns väldigt skumt när man sprungit typ 15min. Och som gosti säger, lägg om kosten. Jag tränade i 6månader och gick upp ungerfär 1kg , sen när jag började äta rätt så gick jag upp 11kg på 5månader. Vet att du inte vill gå upp men samma sak gäller när du ska gå ner. Sen att du inte ser nå resultat ( större muskler ) har ju att göra med att du väger "mycket?"
Hoppas det svarar på en del av det du undrar över.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)