+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Har stora problem med viktökning och aptit!

assassin är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2009

Standard Har stora problem med viktökning och aptit!

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Hej, jag är ny på detta forum och vill passa på att säga hej till alla här först !

Jag är en 22 årig dude som tycker om att motionera & gymma men har svårt att hålla igång konsekvent regelbunden träning under längre tid. Omständigheter visst, men i grund och botten är det bara bristanade självdisciplin jag har.

Jag vill öka i vikt, bli större och mycket starkare. Har länge drömt om att arbeta med mycket "manliga" yrken som brandman eller polis men eftersom att jag väger endast mellan 55-60 kg och har armar smala som spaghetti så börjar ja känna att det är drömmar som är avlägsna, d.v.s. jag får ofta tankar som säger "Du kommer aldrig att kunna bli muskulös, stor och öka rejält i muskelvikt så att du kan hålla de hårda fysiska måtten som krävs"

Visst har jag en hög ämnesomsättning, men jag vill så gärna öka min vikt och muskelmassa. jag har gainer som ja alltid sveper efter träning, men ja har inte aptiten för att käka 18 mål mat om dagen

Så, jag ber ödmjukast till er alla om en källa till inspiration, goda råd och synpunkter. Kanske finns det någon här som började som spinkig spellevink och nu har blivit rejält stor?! Finns det någon som kan relatera till mig och ge mig råd för hur jag ska kämpa.

Tackar på förhand// Assassin

Kaisa är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2010

Standard

Aptitökande medel?
    Tror de flesta här inne är såpass målmedvetna och tålmodiga att de bara tränar, tränar, tränar. Vet inte själv men hungern kanske styrs mycket av dina vanor, om du börjar äta mer kommer kroppen antagligen förvänta sig det och aptiten komma, lycka till

Baxpin är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Det är enklare att få i sig mycket kalorier i flytande form. Drick fyra liter 3%-mjölk varje dag, träna tungt, gå upp i vikt.

Komplettera med glass, jordnötssmör och annat gott!

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. viktökning
    Av smek i forum Kosttillskott
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 03:35
  2. Få stora armar
    Av isaj i forum Styrketräning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 17:07
  3. Kreatin och viktökning
    Av life i forum Kosttillskott
    Svar: 6