vadå? om du inte har något fett så ska det ju inte finnas något där? det är nog bara höftbenet?? : P ??
Hej
Är en kille på 17 år Trännar dagligen och är just nu i riktigt bra form om jag får säga det själv men ett problem återstår.
Jag tror att det är något genetiskt för att jag har både bantat och Byggt som fan för att få bort de 2 fett smalingar jag har på mina höfter...
Men inget hjälper och nu måste jag ha hjälp, för jag är så **''*** trött på dem förbannade höfterna!!
Hoppas ni kan hjälpa har inte hittat någon övning eller något som hjälper än så länge....
vadå? om du inte har något fett så ska det ju inte finnas något där? det är nog bara höftbenet?? : P ??

jag hade exakt samma sak... visade sig bara att mina gener tyckte att kroppen skulle förbränna det bland det sista tillsammans med magenarmarna och axlarna var helt slimmade och brösten syntes bra men magen och höfterna var en pain-in-the-ass
bara att deffa bort det så allting verkligen försvinner
Det sista är alltid värst![]()
Det finns ingen fettförbränning som speciellt fokuserar på höftfettet tyvärr, det handlar bara om dina gener och det verkar som att du, likt många andra, har anlag för lite lovehandles! Det finns även i min familj och det enda som gäller är att bara ligga i hårdare! Även om du ligger och gör situps och tror att du "bränner" fettet på magen så är det dina muskler som du känner av![]()

felfelfel som nästan överallt annars du har svarat wormz... finns inga anlag för "lovehandles".. däremot kanske bestämmer hans kropp att fettet runt höften kanske förbränns bland det sista.. förstsätter han dock att deffe så försvinner det också.. finns inga anlag för hur mycket fett du kan bli av med... du kan ha en hel släkt som är tjock och själv se helt slimmad ut, med rätt träning och kost

ursäktar stavningen... ligger i sängen![]()
Det finns visst anlag för "lovehandles", precis som det finns anlag för hela din kropp. Dessutom sa jag ingenting om att han inte kunde "deffa" bort fettet från höfterna, jag påpekade bara att man inte kan koncentrera fettförbränningen till en viss del på kroppen. För övrigt så sa jag också att det enda han kan göra är att "ligga i lite hårdare" då jag syftade som du sa, på träning och kost.. och tro mig, jag vet det inte är omöjligt att vara smal och välbyggd även om resten av släkten ser ut som michelin-mannen. Du misstolkade alltså i princip allt jag sa, men tack för feedbacken![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)