Hej nu är det så att jag har en kompis som röker mycket på rasterna i skolan. Jag brukar sitta bredvid honom medan han röker sina cigaretter, jag undrar nu bara hur detta påverkar mig som inte röker? vill bara tillägga att vi jämnt sitter ute när han röker samt att jag håller andan så mycket jag bara kan och dessutom har jag en mycket god kondition då jag tränar regelbundet.
Men det jag är är mest förundrande över är hur hans dåliga vana påverkar min kondition? blev plötsligt väldigt orolig då jag börjar känna av en ständig irritation i halsen, kan detta var på grund av den passiva rökningen? trodde jag var säker då vi som sagt stod utomhus...

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Varför hålla han sällskap? Låt han stå där i sin ensamhet då kanske det inte är lika trevligt att röka. Passiv rökning är inte bra!!
Vet inte hur konditionen påverkas men kan nog tro att du skulle må bättre av att inte sitta och hålla han sällskap.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)