Hallå allesammans, jag heter Jonas och jag tankte har nedan skriva en liten recenssion om min syn pa gymmet som jag tranar pa.

Jag tranar på gymmet Malmo athleticklubb, som ligger pa vastra Hindbyvagen 18 i Malmo.

Jag har tr anar pa detta gym i ungefar 1 ars tid och jag varken trivs eller otrivs utan istallet skulle jag vilja saga att jag tranar pa ett gym for att fa en fin kropp och det vasantliga for mig ar att gymmet fungerar.

Gymmet Malmo Athleticklubb som titulerar under smeknamnet ( MAK) ar ett forhollandevis stort gym som ar indelat i tva delar dar ena delen ar en byggardel med maskiner och fri vikter medans den andra delen bestar av ett flak med ett antal stanger
Nar jag val skriver lite kortfattat om gymmet indelning sa kan jag lika bra fordjupa mig inom detta och jag tycker att gymmet har riktigt bra utrustning med stor tillgang till fria vikter och maskiner.

Anledningen till att jag borjade trana på MAK ar på grund utav att dom har riktigt billiga priseroch medlemskort och om jag inte minns fel sa finns det ett tiotal olika medlemskort som man kan kopa.
Det billigaste ar ett manadskort som ligger pa 200 kronor och det dyraste ar ett arskort som ligger pa 2400-2600.
Idag ar gymmet ganska konkurrshotad sa den ena mojligheten som ny medlem ar att inforskaffa ett manadskort med tanke pa den harda framtiden.

En sak som ar riktigt daligt med MAK ar dess oppettider som handen pa hjartat ar riktigt usla en bidragande orsak till att manga medlemmar har valt att lamna gymmet och finna andra utvaggar.
I nulagget så har man foljande oppettider.
Måndag- onsdag 8-21, torsdag- fredag 11-19 och lordag- sondag 9-16.

For nagra dagar sedan pratade jag for ovanlighetensskull men en av de fa gyminstruktorer som finns om varfor oppettiderna har blivit sa daliga och individens svar pa det hela var att klubben har inte rad att ha fler an tva person anstalld
Detta innebar helt enkelt att det finns inte sa mycket hjalp att hamta nar man val har ett behov.

Nar jag besokte gymmet for forsta gangen blev jag imponerad av tre saker och det ar foljande.
1 Priserna, 2 utrustningen och 3 duscharna och bastun som fanns tillgangling.
Nar det galler duscharna och bastun sa anledningen till att jag blev imponerad grundade sig i dess storra yta samt bastuns goa tryck.

Slutliggen så vill jag bara saga att jag tycker att det ar riktigt goa tjejer och killar som tranar på MAK, inte for att jag har nagon vidare kontakt med någon av dom, men dom hjalper alltid till med pass o s v.

Mvh Jonas.