+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Träningsschema 2.0

Wille_lomma är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard Träningsschema 2.0

Hej,

Efter att ha lagt upp ett träningsschema som inte föll i så god jord här. Har jag kollat mig runt i forumet och hittat lite bra scheman.

Är detta bättre?

Mån
    Bröst, Axlar

Tis
    Rygg, Ben

Ons
    Armar

Tors
    Bröst, Axlar

Fre
    Rygg, Ben

Lör
    Armar

Sön
    Ledig

MVH
    Wille_lomma

Playg är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Smile träning

Armar ska du helst göra en gång per vecka, du tränar armar när du tränar rygg , axlar mm. Dina muskler kommer att utvecklas mindre efter en 2 veckor. Helst ska du också träna olika delar av armarna olika dagar. Ta Biceps en dag och kombinera triceps med kanske ben. Dina underarmar tränar du när du tränar rygg som mest.
    Och inte för att vara petig: Släng in en vilodag till, din muskler behöver vila. ta bort den extra arm dagen och ta den som en vilodag. Tänk på att inte träna för många muskler under samma pass. Som tex Rygg,axlar eller biceps,triceps för bästa resultat. En gainomax är som bäst 5-25 min efter träningen. Sista sak jag rekommenderar är att ta Ben, triceps (väldigt effektivt).

trasheyes avatar
    trasheye är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Playg Visa inlägg
    Armar ska du helst göra en gång per vecka, du tränar armar när du tränar rygg , axlar mm. Dina muskler kommer att utvecklas mindre efter en 2 veckor. Helst ska du också träna olika delar av armarna olika dagar. Ta Biceps en dag och kombinera triceps med kanske ben. Dina underarmar tränar du när du tränar rygg som mest.
    Och inte för att vara petig: Släng in en vilodag till, din muskler behöver vila. ta bort den extra arm dagen och ta den som en vilodag. Tänk på att inte träna för många muskler under samma pass. Som tex Rygg,axlar eller biceps,triceps för bästa resultat. En gainomax är som bäst 5-25 min efter träningen. Sista sak jag rekommenderar är att ta Ben, triceps (väldigt effektivt).

Du Svarade iaf på min fråga jag har väntat länge efter att få svar på. Jag tränar också Bicep+Triceps på samma dag.. Men har sett att många INTE gör det. Så jag tackar för ditt svar.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Mitt träningsschema?
    Av duddley i forum Träningsprogram
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 19:05
  2. Nytt träningsschema
    Av Hampe i forum Träningsprogram
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 23:58
  3. Nytt träningsschema
    Av Anton i forum Träningsprogram
    Svar: 9