+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Träningslitteratur

Salming är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Okt 2008

Standard Träningslitteratur

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Hej

Jag har kollat runt på nätet efter bra litteratur om träning och det finns så många böcker så att man inte kan välja. Har ni några bra boktips, helst om styrketräning och löpträning så dela gärna med dig.
    Man ror och ror tills man inser att man inte har några åror

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Ptja, svenska marknaden är väl inget vidare. Kolla lite amerikanska så hittar du en hel del intressant.

JohanS är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Okt 2008

Standard

Tycker att Styrketräning : en anatomisk guide av Frédéric Delavier är bra när det gäller beskrivningar av övningar.
    Sen är ju Arnolds bok "The encyclopedia of bodybuilding" ett måste tycker jag. Arnold skriver om byggningens historia, kost, träning, förberedelse inför tävling och mycket mer.

Det är de två bästa av de böcker jag läst, resten av vad jag läst har inte varit så bra så kom ihåg att alltid vara kritisk till det du läser.

Salming är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Okt 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av JohanS Visa inlägg
    Tycker att Styrketräning : en anatomisk guide av Frédéric Delavier är bra när det gäller beskrivningar av övningar.
    Sen är ju Arnolds bok "The encyclopedia of bodybuilding" ett måste tycker jag. Arnold skriver om byggningens historia, kost, träning, förberedelse inför tävling och mycket mer.

Det är de två bästa av de böcker jag läst, resten av vad jag läst har inte varit så bra så kom ihåg att alltid vara kritisk till det du läser.
    Tack! det låter intressant jag har läst en del i den förstnämnda, otroligt många övningar med svårighetsgrad och allt.... men jag tycker inte den är fullständig...
    Man ror och ror tills man inser att man inte har några åror

Baxpin är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg